تجلیل از پرستاران مرکز نیک نفس

  • شناسه خبر: 191672
تجلیل از پرستاران مرکز نیک نفس

روز پرستار فقط یک روز در سال است که از  زحمات این عزیزان در طول سال که در خدمت مردم هستند تقدیر میشود. و ما همیشه سعی داریم که اشکالاتمان را بر طرف کنیم تا مردم و خداوند از ما راضی و خشنود باشند.

خانه » رفسنجان » تجلیل از پرستاران مرکز نیک نفس

به گزارش خانه خشتی؛ صبح امروز به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) مراسم تجلیل از پرستاران زایشگاه نیک نفس رفسنحان صورت گرفت.

منیر نوری مدیر خدمات پرستاری مرکز نیک نفس با ۲۹ سال سابقه کار گفت: چون در مرکز نیک نفس برای زایمان به ما مراجعه میکنند، خوشی و شادی که داریم شاید از بیمارستان های دیگر بیشتر باشد چون ما شاهد تولد نوزاد،آرامش کنار مادر و شادی خانواده هستیم و این خیلی برایمان لذت بخش است . در کنار این شادی، سختی های زیادی داریم؛ زمانی که جان نوزادی به خطر می افتد یا مشکلاتی که برای  مادر پیش می آید تا زمانی که این خطر و مشکلات بر طرف میشود استرس زیادی را متحمل میشویم.

وی در خصوص بیماران گفت؛ لذت بخش ترین چیز برای یک مریض این است که یک پرستار خوب را در کنارش حس کند،اگر مریض یک پرستار خوب و دلسوز  را در کنار خودش ببیند، اعتماد و امنیت را حس میکند .

نوری در اخر گفت؛ از مردم شریف رفسنجان خواهش میکنم با دید مثبت به جامعه پرستاری رفسنجان نگاه کنند و اگر زمانی کوتاهی صورت گرفته به گردن کل جامعه پرستاری رفسنجان نندازند؛ هرچند که امکان دارد که این کوتاهی ها سهوی باشدو مطمعنا مراجع قانونی رسیدگی میکنند. اما من از طرف جامعه پرستاری میگویم که پرستاران، مردم و شغلشان را دوست دارند.

رقیه غیاثی

انتهای پیام/

برچسب ها:
روز پرستار مرکز نیک نفس منیر نوری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان