فرماندار جدید رفسنجان معرفی شد+ تصاویر

  • شناسه خبر: 191650
فرماندار جدید رفسنجان معرفی شد+ تصاویر

علی اکبر پورمحمدی با حکم استاندار کرمان به عنوان فرماندار رفسنجان معرفی و از زحمات مجید فصیحی هرندی فرماندار سابق قدردانی شد.

خانه » رفسنجان » فرماندار جدید رفسنجان معرفی شد+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ آیین معرفی فرماندار جدید رفسنجان با حضور رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ، مسئولان استانی و شهرستان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر برگزار شد.

در این آیین، علی اکبر پورمحمدی با حکم استاندار کرمان به عنوان فرماندار رفسنجان معرفی و از زحمات مجید فصیحی هرندی فرماندار سابق قدردانی شد.

حجت الاسلام اصغر عسکری در این آیین، با تاکید بر اینکه در فرهنگ دینی ما مسئولیت ها امانت هستند، اظهار کرد: در آموزه های دینی مسئولیت ها حق نیستند بلکه بار سنگینی است که بر دوش مسئول گذاشته می شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مسئولیت ها، افزود: سفارش مقام معظم رهبری است که در توزیع امکانات توسط مسئولان و مدیران، عدالت و اولویت رعایت شود.

وی با اشاره  به نامه امام علی(ع)  به اشعث بن قیس در خصوص مسئولیت ها، عنوان کرد: کسی که امانت را عهده دار می شود باید اهلیت آن را عهده دار باشد، کسی که اهلیت نداشته باشد نباید به وی امانت سپرد و همچنین باید از امانت محافظت شود و به صاحبش برگردانده شود. اگر کسی در امانت تفریط و افراط کرد باید پاسخگو باشد.

وی بیان کرد: فرماندار جدید با انبوهی از تجربه سکان فرمانداری را به دست می گیرد، امیدواریم در این راه موفق باشند و همچنین از صعه صدر و  فعالیت های فرماندار سابق تشکر می کنیم.

حجت الاسلام عسکری گفت: اگر بالاترین، عالم ترین و توانمندترین مدیر  به جایی گمارده شود، اما با وی همکاری نشود، موفق نخواهد بود.

فرماندار سابق رفسنجان هم در این آیین به چالش آب و مجهز شدن باغ های شهرستان به آبیاری زیر سطحی و تحت فشار  و کمبود منابع آبی، فرسودگی شبکه ها اشاره کرد و با تاکید بر اینکه احداث کمربندی شرقی از ضرورت‌های شهرستان است، گفت: جاده ترانزیتی رفسنجان زرند و رفسنجان نوق و همچنین راه‌های مواصلاتی روستایی و اصلی، یکی از برگترین چالش های شهرستان هستند و سالهاست برای آنها بودجه ای در نظر گرفته نشده است.

وی به کمبود اعتبارها در حوزه کشاورزی و مشکل خرده مالک ها اشاره کرد و افزود: تاکنون کمتر از ۲۵ درصد از باغ‌های شهرستان به آبیاری زیرسطحی و تحت فشار مجهز شده است.

فصیحی هرندی بر ضرورت اولویت قرار گرفتن نهضت آبرسانی که به همت سپاه و خیران انجام می‌شود، تاکید کرد.

عکس از امین قاسمیان

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
آیین معارفه فرماندار تالار خیام تکریم و معارفه علی اکبر پورمحمدی فرماندار جدید گزارش تصویری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان