مدیر عامل شرکت کشت و صنعت رفسنجان مطرح کرد؛

سود سهامداران شرکت تعاونی کشت و صنعت پرداخت می شود

  • شناسه خبر: 191641
سود سهامداران شرکت تعاونی کشت و صنعت پرداخت می شود

مدیرعامل شرکت تعاونی کشت و صنعت رفسنجان گفت: سهامداران اطلاعات خود را در سامانه وزارت تعاون بارگذاری کنند تا بتوانند سود ۱۰۰ برابر سرمایه اولیه خود را دریافت کنند.

خانه » آخرین اخبار » سود سهامداران شرکت تعاونی کشت و صنعت پرداخت می شود

به گزارش خانه خشتی، محمدرضا خلعتبری مدیر عامل شرکت کشت و صنعت رفسنجان روز گذشته در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت تعاونی کشت و صنعت رفسنجان در سال های ۶۱ تا ۶۳ با انتشار فراخوانی توسط مسئولین و نماینده وقت مردم، با فروش ۱۵ میلیون و پانصد هزار تومان سهام و با هدف جمع آوری سرمایه های خرد برای اشتغالزایی فعالیت خود را آغاز کرد.
وی افزود: در ابتدا با وجود قیمت مناسب نهاده ها، با خرید دام خصوصا با واردات ۶۰۰ رأس گاو شیری و کشاورزی شروع به کار کرده و در این حوزه ها در آن سال ها موفق عمل کرده ، از سال ۷۴ به بعد به دلیل بدهی های بانکی و استخدام بیش از حد کارمند دچار رکود مالی شد.
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت رفسنجان ادامه داد: از سال ۸۱ تعاونی دیگر فاقد هرگونه واحد تولیدی بود و بانک ها برای وصول مطالبات خود اموال شرکت را مصادره کردند و اعلام شد که تعاونی کشت و صنعت رفسنجان ورشکست شده است.


وی خاطر نشان کرد: تعاونی تمام تلاش خود را جهت وصول مطالبات بانک ها و برگشت اموال از دست رفته انجام داد تا شرکت حفظ شود.
خلعتبری با اشاره به اینکه در دو دهه اخیر بدهی های شرکت کشت و صنعت تسویه شده است، گفت: در مرحله ی بعدی با حداقل تعداد کارمند شروع به فعالیت کردیم و در سال گذشته به سود آوری رسیدیم. ۲۰۰ هکتار زمین در جاده سرچشمه، جایگاه ۱۵۰۰ رأس گاو شیری، ۱۵ هکتار باغ پسته مشجر، ۱۰۰ راس دام سبک افشاری از سرمایه های کنونی تعاونی کشت و صنعت است.
خلعتبری در ادامه گفت: در سال ۷۵ به دلیل شرایط مالی، شرکت در جاده کرمان، زمین های شهرک کشت و صنعت را خریداری و به سهامداران واگذار کرد که سند این زمین ها در دو ماه آینده به سهامداران ارائه خواهد شد.
وی در پایان گفت: سهامداران اطلاعات خود را در سامانه وزارت تعاون بارگذاری کنند که بتوانند سود ۱۰۰ برابر سرمایه اولیه خود که واریز کردند، دریافت کنند.
خلعتبری گفت: اعلام می‌کنم که از ابتدای ماه تا ۲ ماه دیگر اگر انتقال سندها انجام نشود، استعفا می دهم.

عکس و خبر: بهرخ امیری

برچسب ها:
خبرنگاران خلعتبری رفسنجان مدیرعامل شرکت تعاونی کشت و صنعت نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان