درخشش گروه های تئاتر رفسنجان در جشنواره تئاتر استان کرمان

  • شناسه خبر: 191590
درخشش گروه های تئاتر رفسنجان در جشنواره تئاتر استان کرمان

جمعه ۱۴ آذرماه و در مراسم پایانی سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان کرمان، هیأت داوران جشنواره، آرای خود را اعلام کرد و برگزیدگان هر بخش معرفی شدند.

خانه » اخبار ویژه » درخشش گروه های تئاتر رفسنجان در جشنواره تئاتر استان کرمان

به گزارش خانه خشتی، در این جشنواره هشت اثر از شهرستان‌های کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان و شهربابک به مدت سه روز و به صورت غیر متمرکز رقابت کردند. در این جشنواره سه گروه‌ تئاتر از شهرستان رفسنجان، تئاتر «دستمال سفید» به کارگردانی مهرداد حدادیان، تئاتر «خانم» به کارگردانی حامد نورالدینی، تئاتر «خانم» به کارگردانی فاطمه حسینی عصار حائز رتبه در بخش های مختلف شدند.

بخشی از متن آرای هیات داوران در خصوص گروه‌های تئاتر شهرستان رفسنجان به شرح زیر است:

هیئت داوران رتبه سوم بازیگری جشنواره را با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به خانم مرضیه محمدی برای ایفای نقش در نمایش “دستمال سفید” از شهرستان رفسنجان تقدیم کرد.

در بخش بازیگری زن، هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگران خانم حدیث سرایداری برای ایفای نقش در نمایش “خانم” به کارگردانی آقای حامد نورالدینی و خانم مهلا فاتحی برای ایفای نقش در نمایش “خانم” به کارگردانی سرکار خانم فاطمه حسینی حصار تقدیر کرد.

در بخش کارگردانی، هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقای مهرداد حدادی کارگردان نمایش “دستمال سفید” تقدیر کرد.

در بخش بازیگری مرد، هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقای ابوذر رخگر برای ایفای نقش در نمایش “دستمال سفید” از شهرستان رفسنجان تقدیر کرد.

در بخش طراحی صحنه، هیئت داوران در بخش طراحی صحنه به دلیل ایجاد حالت و فضای همسو با اثر، به طور مشترک از گروه طراحی نمایش “دستمال سفید” سرکار خانم ها مرضیه آخوندی و حانیه السادات عبدالهی تقدیر کرد.

در بخش پوستر و بروشور، هیئت داوران در بخش طراحی پوستر از طراحی آقای مسعود نورالدینی به واسطه انطباق مفهوم و بیان بصری در نمایش خانم به کارگردانی حامد نورالدینی، با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تئاتر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان