با پیگیری نماینده و دستور وزیر اقتصاد؛

« رفسنجان دارو » از تعطیلی رهایی یافت

  • شناسه خبر: 191419
« رفسنجان دارو » از تعطیلی رهایی یافت

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مدتی بود که به دنبال حل مشکل رفسنجان دارو بودم و امروز دستور خرید دین را از وزیر اقتصاد گرفتم، مسأله خرید دین شرکت رفسنجان دارو انجام شود.

خانه » اقتصادی » « رفسنجان دارو » از تعطیلی رهایی یافت

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی در خصوص دیدار با خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی پیرامون شرکت رفسنجان دارو اظهار کرد: این شرکت برای رفسنجان و جنوب شرق کشور مهم و برند است. حدود ۶۰ نفر اشتغالزایی دارد که در حال حاضر به دلیل بدهی به بانک در آستانه تعطیلی بوده و این سرمایه راکد مانده است.


نماینده رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: مدتی بود که به دنبال حل مشکل رفسنجان دارو بودم و امروز دستور خرید دین را از وزیر اقتصاد گرفتم و وزیر در حضور بنده با وزارت رفاه تماس تلفنی برقرار و درخواست کرد، مسأله خرید دین شرکت رفسنجان دارو انجام شود، که الحمدلله این مسأله منجر به نجات این شرکت از تعطیلی خواهد شد و امیدوارم با مدیریت درست اقتصادی، شرکت رفسنجان دارو بتواند سرپا بایستد و اشتغال خوبی ایجاد کند و به عنوان برند دارویی جنوب شرق همچنان فعالیت کند.
دکتر جلالی همچنین در این دیدار با توجه به مشکلات اقتصادی که مردم دارند، درخواست امهال وام ها را مطرح کرد و خواستار بخشش سودهای بانکی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حجت الاسلام دکتر حسین جلالی خاندوزی رفسنجان دارو وزیر اقتصاد و دارایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان