در دیدار با رئیس اورژانس کشور مطرح شد؛

از درخواست برای استقرار اورژانس هوایی و موتورلانس در رفسنجان تا تأکید بر جبران کمبود نیروی انسانی

  • شناسه خبر: 191413
از درخواست برای استقرار اورژانس هوایی و موتورلانس در رفسنجان تا تأکید بر جبران کمبود نیروی انسانی

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در دیدار با رئیس اورژانس کشور درخواست استقرار اورژانس هوایی در مانی برای پوشش سایر شهرستان های همجوار را ارائه و این درخواست مورد تأیید قرار گرفت.

خانه » رفسنجان » از درخواست برای استقرار اورژانس هوایی و موتورلانس در رفسنجان تا تأکید بر جبران کمبود نیروی انسانی

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی روز دوشنبه به همراه اعضای مجمع نمایندگان انقلابی استان کرمان با دکتر میعادفر رئیس اورژانس کشور پیرامون رسیدگی به مسائل اورژانس استان کرمان دیدار کرد.
حجت‌الاسلام جلالی در این جلسه با تأکید بر اینکه باید سند آمایش سرزمینی داشته باشیم که توزیع عادلانه در خصوص امکانات صورت گیرد، افزود: اورژانس هوایی یکی از ملزومات است و وجود آن در برخی نقاط واقعا ضروری است..
نماینده مردم رفسنجان و انار پیشنهاد استقرار اورژانس هوایی در منطقه مانی رفسنجان را ارائه و اظهار کرد: اگر اورژانس هوایی در روستای مانی مستقر شود با توجه به اینکه مانی یک نقطه استراتژیک است، در کنار پوشش معدن مس رفسنجان، می توانیم شهربابک، سیرجان، بردسیر، انار و کرمان را هم پوشش دهیم، ضمن اینکه معادن خاتون آباد، میدوک و سرچشمه نقاط حادثه خیز هستند.
وی در ادامه با اشاره به کمبود پایگاه ها و امکانات اورژانس در رفسنجان و انار اظهار کرد: در حوزه انتخابیه، ۲۰ پایگاه اورژانس فعال داریم که ۵ پایگاه در شهرستان انار است و ۶ پایگاه در حال آماده سازی بوده که ۴ پایگاه در روستاها و دو پایگاه در شهر رفسنجان است.
حجت الاسلام جلالی از به روز بودن تنها ۱۲ دستگاه آمبولانس از ۳۱ دستگاه آمبولانس رفسنجان و انار یاد و کمبود ۱۴ دستگاه آمبولانس در این دو شهرستان را متذکر شد.
وی نامه نگاری برای تجهیز اورژانس به موتورلانس(موتورآمبولانس) را یادآور شد و نسبت به تحقق این خواسته، تأکید مجدد کرد که قرار شد در اختیار اورژانس رفسنجان قرار گیرد.
همچنین حجت الاسلام جلالی از فعالیت ۱۷۰ نیروی اورژانس و کمبود ۶۴ نیرو خبر داد و گفت: با توجه به مجوزی که برای گرفتن نیرو در اورژانس های رفسنجان و انار گرفتیم، دانشگاه علوم پزشکی نیروهای آماده به کار در اورژانس داشته باشد که کمبودهای نیروی انسانی در اورژانس جبران شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در ادامه جلسه ضمن گرفتن موافقت برای استقرار اورژانس هوایی در مانی پس از بررسی منطقه، از رئیس اورژانس کشور درخواست کرد سفری به استان کرمان داشته باشد تا از نزدیک در جریان وضعیت اورژانس های استان قرار گیرد.
انتهای پیام/

برچسب ها:
اورژانس اورژانس هوایی حجت‌الاسلام جلالی رفسنجان موتورلانس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان