مدیر کل دادگستری استان کرمان خبر داد؛

با ورود دستگاه قضا محموله تولید رینگ کارخانه اروند چرخ رفسنجان ترخیص شد

  • شناسه خبر: 191376
با ورود دستگاه قضا محموله تولید رینگ کارخانه اروند چرخ رفسنجان ترخیص شد

مدیر کل دادگستری استان کرمان گفت: با ورود دستگاه قضا محموله تولید رینگ کارخانه اروند چرخ رفسنجان ترخیص شد

خانه » اجتماعی » با ورود دستگاه قضا محموله تولید رینگ کارخانه اروند چرخ رفسنجان ترخیص شد

به گزارش خانه خشتی، یدالله موحد رئیس دادگستری استان کرمان امروز دوشنبه ۸ آذر ماه با همراهی رئیس دادگستری و دادستان رفسنجان از قسمت ترخیص کردن تولید ماشین آلات حلقه رینگ، کارخانه اروند چرخ بازدید کرد.
وی پس از این بازدید در نشست خبری بیان کرد: در کرمان گفتگوی بین بخش خصوصی و دولتی باید پررنگ تر شکل بگیرد، در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و در این جنگ سربازان این جبهه باید دست به دست هم دهند و با هم فکری گام هایی رو به جلو بردارند.
وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی باید نقش پل ارتباطی بین بخش خصوصی و دولتی را ایفا کند گفت: باید کار سه جانبه ای شکل بگیرد و بخش تولید، مدیران حاکمیتی و دستگاه های نظارتی، جلسات مشترک و دائم داشته باشند چون هدف مشترک است و باید به یک رویه مشترک برسیم تا کار به طور صحیح اجرا شود.
دکتر موحد، با اشاره به اینکه نوع نگاه مدیری که باید مصوبات را اجرا کند فرق میکند اظهار کرد : در دستگاه قضایی کرمان، موانع ۳۷۰ پرونده حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاران عمدتا بر اساس گفت و گو برطرف می‌شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان در خصوص ترخیص ماشین آلات تولید حلقه رینگ در کارخانه اروند چرخ رفسنجان اظهار کرد: با هماهنگی مدیر گمرک و بانک کشاورزی استان کرمان و سایر مجموعه ها توانستیم یک محموله تولید رینگ که فرایند سه ساله ای را  برای ترخیص طی کرده بود ترخیص کنیم.
موحد خاطر نشان کرد : با ترخیص این محموله  ۷۰۰‌ هزار رینگ در سال، به ظرفیت تولید کارخانه افزوده خواهد شد.
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: مشکلاتی در مسیر این کارخانه بود که خوشبختانه باعث شد این کالا در جمع مدیران استانی ترخیص شود.
موحد با بیان اینکه با بازگشایی این محموله  ۱۲۰ نفر به اشتغال این مجموعه افزوده خواهد شد اضافه کرد : ارزش این ماشین آلات ترخیص شده نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان است  که به علت مسائل بانکی توقیف شده بود و پس از سه سال ترخیص شد.

 

عکس از بهرخ امیری

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید کارخانه اروند چرخ یدالله موحد رئیس دادگستری استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان