سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان مطرح کرد؛

با تمام  وجود برای اعتلای نام تیم و شهرمان می جنگیم

  • شناسه خبر: 191372
با تمام  وجود برای اعتلای نام تیم و شهرمان می جنگیم

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: با تمام  وجود برای اعتلای نام تیم و شهرمان می جنگیم و اما برخی اوقات تیم از نظر ذهنی خیلی خسته می شود. رقابت بسیار خوبی در تیم داریم و امیدواریم به اندازه موقعیت هایی که خلق می کنیم به گل هم برسیم.

خانه » آخرین اخبار » با تمام  وجود برای اعتلای نام تیم و شهرمان می جنگیم

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل تیم هوادار ، اظهار داشت: به تیم هوادار خسته نباشید و به تیم مس رفسنجان، خداقوت و خسته نباشید می‌گویم. بازی سختی داشتیم که البته خودمان باعث شدیم کارمان سخت شود. این پیروزی را به مردم شریف رفسنجان، هواداران واقعی تیم، حامیان مجموعه مس رفسنجان و کارگران شرکت مس تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بیان کرد: در نیمه اول سرعت کمتری داشتیم، اما سه موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم که دو موقعیت در ۱۰ دقیقه نخست بود. یک توپ از دست دروازه‌بان رها شد و باید آن را تبدیل به گل می‌کردیم. امامعلی تلاش خود را در این دو صحنه کرد که توپ وارد دروازه نشد؛ موقعیت دیگر هم متعلق به منشا بود. در نیمه دوم توپ را با سرعت بیشتری انتقال دادیم و بازیکنان اصلی و ذخیره، وظایف خود را به درستی انجام دادند.

وی افزود: ناراحت‌کننده است که پس از گل،‌ سه موقعیت عالی را از دست دادیم و همین باعث شد در دقایق پایانی، تحت فشار قرار بگیریم. این موضوع برای من قابل قبول نیست. وقتی منشا دو فرصت و ظاهر سلیمان یک موقعیت داشت، بازی باید سریعاً ۲ بر صفر شود. اینکه مقابل پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان و هوادار فرصت‌های زیادی می‌سازیم، اتفاقی خوب است. با این تفاسیر باید بیشتر کار کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد شرایط تیم هوادار خاطرنشان کرد: این تیم مقابل استقلال، فولاد و سپاهان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد و این یعنی هوادار به‌خوبی از دروازه خود مراقبت می‌کند. باید برای این پیروزی احترام قائل شویم، اما این مسابقه همین جا برای ما تمام می‌شود و باید خودمان را مهیای آماده بازی بعدی کنیم.

وی افزود: شناختی از مدیریت باشگاه هوادار ندارم و شاید شرکت متمولی از این تیم حمایت می‌کند. خریدهای آخر هوادار از سپاهان و استقلال بود و تیمی پُرمهره و خوب است.ولی توصیه می کنم روی این تیم ها باید صبور بود.

ربیعی گفت: اکثر تیم هایی که سال اول به لیگ برتر می آیند هدفشان ماندن است، در چهار سال اخیر که ۸ تا تیم صعود کردند ۶ الی ۷ تیم در هفته ها و روزهای آخر در لیگ ماندگار شدند.

وی بیان کرد: انتظار این است که تیم هوادار، امسال و سال آینده تیمش را در لیگ برتر حفظ کند.

سرمربی تیم فوتبال مس بیان کرد: در خط جلو بچه های خوبی داریم و هر کدام توانایی خاص خود را دارند و  نسبت به سبکی که می خواهم بازی کنند از آنها استفاده می کنم و مطمئن هستم فراز امامعلی،مجید علیاری، ظاهر سلیمان، محسن آذرباد و محمدحسین کریم زاده و محمدرضا سلیمانی می توانند گلزنی داشته باشند و با ایمان کامل می گویم از نحوه وظایفشان که در بازی انجام می دهند، رضایت دارم.

وی ادامه داد: با تمام  وجود برای اعتلای نام تیم و شهرمان می جنگیم و اما برخی اوقات تیم از نظر ذهنی خیلی خسته می شود. رقابت بسیار خوبی در تیم داریم و امیدواریم به اندازه موقعیت هایی که خلق می کنیم به گل هم برسیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تیم فوتبال هوادار ربیعی سرمربی تیم فوتبال باشگاه مس رفسنجان محمد ربیعی نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان