فرمانده سپاه رفسنجان در همایش یاران حاج قاسم سلیمانی مطرح کرد؛

کسب رتبه نخست رویداد ملی تولید محتوا توسط بسیج کارگری مجتمع مس سرچشمه / ۱۶۹ گروه جهادی در رفسنجان فعال است

  • شناسه خبر: 191313
کسب رتبه نخست رویداد ملی تولید محتوا توسط بسیج کارگری مجتمع مس سرچشمه / ۱۶۹ گروه جهادی در رفسنجان فعال است

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: یک تیم از بسیج کارگری مجتمع مس سرچشمه در کشور رتبه اول در بحت تولید محتوا را کسب کردند.

خانه » اجتماعی » کسب رتبه نخست رویداد ملی تولید محتوا توسط بسیج کارگری مجتمع مس سرچشمه / ۱۶۹ گروه جهادی در رفسنجان فعال است

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ محمد پساوند صبح امروز در همایش یاران سردار حاج قاسم سلیمانی که به مناسبت هفته بسیج با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مصلی رفسنجان برگزار شد، با ذکر گزارشی از اقدامات بسیج شهرستان در عرصه های مختلف اظهار کرد: در بحث دفاعی و امنیتی و کمک به ارتقای امنیت محلات گشت های رضویون پایگاه محور و پشتیبانی گشت های حوزه محور امنیت پایدار در محلات را ایجاد نموده است.
وی افزود: گردان های بیت المقدس و امام علی برنامه های حفط انسجام و آمادگی برگزاری رزمایش ها را کسب کردند.

فرمانده سپاه رفسنجان خاطر نشان کرد: دو گردان سایبری فعال، دو گروهان رصد و یک گروهان تولید محتوا در زمینه تولید موشن، انیمشین، نرم افزار و .. در شهرستان فعال است.

وی به میزبانی رفسنجان از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اشاره کرد و گفت: یک تیم از بسیج کارگری مجتمع مس سرچشمه در کشور رتبه اول در بحت تولید محتوا را کسب کردند.

سرهنگ پساوند گفت: سند انتظار در ۹ عرصه سازماندهی شده و ۸۴ درصد عملکرد بسیج در قالب همین عرصه هاست و در بحث احیای پایگاههای مقاومت ۱۰ درصد پیشرفت کار داشتیم.
وی در ادامه به اقدامات بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: ۶۸ صندوق قرض الحسنه مردم یار در قالب ۴۶۴ گروه با ۷ هزار و ۸۴۹ عصر در شهرستان راه اندازی شده و دو تعاونی بسته بندی گیاهان دارویی و حبوبات در شهرستان برای ۴۵ نفر ایجاد شغل ‌نموده است.

فرمانده سپاه رفسنجان بیان کرد: ۱۶۹ گروه جهادی در شهرستان فعال است، امسال سه باب منزل محرومان ساخته و دو باب در حال تکمیل است، بهسازی منازل محروم و سرویس بهداشتی به همت مواکب اربعینی در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: در طرح آبرسانی و رفع تنش آبی ۲۷ روستای رفسنجان امروز از آب شرب مناسب بهره مند می شود و تا پایان سال به ۸۰ روستا خواهد رسید.


پساوند یادآور شد: در بحث اشتغال زایی ۶۹ نفر معرفی به استان شدند و ۱ میلیارد و ۹۰۵ میلیون وام به این افراد تعلق گرفته است.
وی بیان کرد: در یک سال گذشته ۱۸ هزار و ۲۵۱ بسته حمایتی به کمک مجتمع مس سرچشمه، مواکب و خیریه ها میان خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.
پساوند توزیع ۱۰۰ هزار پرس عذای گرم میان نیازمندان، اهدای ۲۵ سری جهیزیه کامل، کمک به آزادی زندانیان، راه اندازی نقاحتگاه ۳۰ تختخوابی و راه اندازی هفت مرکز واکسیناسیون در سطح شهرستان را از دیگر فعالیت های بسیج در رفسنجان عنوان کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان خادم بسیجیان عزیز رفسنجان در راستای فرمایشات رهبری و سند راهبردی اعتلای بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و
کمک به تحقق تمدن نوین اسلامی گام برخواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بسیج کارگری تولید محتوا رویداد تولید محتوا گروه جهادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان