امام جمعه رفسنجان خبر داد؛

اختصاص ۳۰ میلیارد اعتبار به دوبانده شدن جاده نوق / حقوق های نامتعارف هرچه سریعتر سرو سامان یابد

  • شناسه خبر: 191196
اختصاص ۳۰ میلیارد اعتبار به دوبانده شدن جاده نوق / حقوق های نامتعارف هرچه سریعتر سرو سامان یابد

امام جمعه رفسنجان گفت: با پیگیری نماینده و فرماندار رفسنجان و حمایت های مجتمع مس سرچشمه ۳۰ میلیارد تومان برای دوبانده کردن جاده نوق تصویب شده است.

خانه » سیاسی » اختصاص ۳۰ میلیارد اعتبار به دوبانده شدن جاده نوق / حقوق های نامتعارف هرچه سریعتر سرو سامان یابد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگران به رعایت تقوی الهی با گرامیداشت ۵ آذر سالروز فرمان امام راحل بر تاسیس بسیج مستضعفان اظهار داشت: بسیج مردمی که به معنای همراهی انسان های مخلص و حق طلب با جریان های الهی است، اختصاص به جمهوری اسلامی ندارد بلکه در سیره پیامبران بوده است و ریشه قرآنی دارد.

وی افزود: خداوند از ویژگی های بسیجی سخن به میان آورده و می فرماید مردان و زنان مقاوم و سخت کوش و مخلص در رکاب پیامبر بودند و همراهی کردند و هرگز در مبارزه سست نشدند، بسیج لشکر مخلص خداست به تعبیر امام ره، برگرفته از همین آیه است.

عسکری بیان کرد: بسیجیان به تعبیر خداوند اهل تلاش و مبارزه با مشکلات هستند و هیچگاه زمین گیر و ناامید نشدند، تن به ذلت نمی دهند، از خداوند یاری خواستند و عزت را از خدا خواستند، خداوند هم پاداش دنیوی و بهترین پاداش های اخروی را به آنها می دهد.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: با پیگیری نماینده و فرماندار رفسنجان و حمایت های مجتمع مس سرچشمه ۳۰ میلیارد تومان برای دوبانده کردن جاده نوق تصویب شده و ۱۵ کیلومتر از این مسیر را پوشش می دهد، دو پیمانکار طبق برنامه کار را پیش می برند و سومین پیمانکار نیز اضافه می شود.

وی افزود: به جاده داوران با ترافیک سنگین نیز ۷۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده، بخش قابل توجهی از این مسیر دوبانده و اصلاح می شود، جاده خنامان نیز ۲۰ کیلومتر زیرسازی شده و آماده آسفالت می شود.

عسکری یادآور شد: طرح آبرسانی به نقاط مختلف استان کرمان نیز در روز یکشنبه با حضور سردار سلیمانی رئیس بسیج کشوری در رفسنجان افتتاح می شود.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: از همه مسئولان تقاضا دارم با همفکری و هم افزایی ها سعی کنید به مردم خدمت کنید، اگر جایی اختلاف نظر دارید با مذاکره اختلاف ها را کم کنید، اختلاف را به جامعه وارد نکنید و نگذارید مردم آزرده خاطر شوند.

وی تصریح کرد: بزرگترین خیانت را کسانی داشتند که مردم را ناامید و آزرده کردند، نمی گوییم فقر نیست اما دشمن می خواهد از کاه کوهی بسازد ما مراقبت کنیم اگر جایی مساله ای هست حل کنیم تا به جامعه کشانده نشود.

عسکری گفت: عده ای با مشکلاتی معیشتی دست و پنجه نرم می کنند و عده ای هم از حقوق های نامتعارف برخوردار هستند، این انصاف نیست که با حق ماموریت میلیونی حقوق بگیرد.

وی بیان کرد: دولت هرچه سریعتر به این قضیه سرو سامان دهد تا شاهد اینگونه برداشت ها از حقوق مردم نباشیم و مردم هم منتظر این اقدام از سوی دولت هستند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان جاده نوق حقوق نماز جمعه نوق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدرضا

    سلام و عرض ادب. مجتمع مس اینهمه خرج میکنه واسه جاهای دیگه .اگه میشه یه نگاه کوچیکی هم به مردم مستضعف و بیچاره روستای روچون که نزدیکترین روستا به معدن دره زار هست بکنه که دارن بیشترین آلایندگی و خسارات دیگری رو تحمل میکنن وباز هم در همه زمینه ای با معدن همکاری میکنن.باتشکر
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان