انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین باشگاه فرهنگی ورزشی مس و هیأت ورزشهای همگانی رفسنجان

  • شناسه خبر: 191187
انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین باشگاه فرهنگی ورزشی مس و هیأت ورزشهای همگانی رفسنجان

با حضور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس، رئیس و دبیر هیأت ورزشهای همگانی تفاهمنامه همکاریهای ورزشی دو جانبه به امضا رسید.

خانه » آخرین اخبار » انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین باشگاه فرهنگی ورزشی مس و هیأت ورزشهای همگانی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، زیندینی مدیرعامل باشگاه مس هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ارائه خدمات به مردم اعلام کرد و گفت: هر خدمتی که به مردم بشود کم است؛ نسل فعلی و آینده بر گردن ما حق دارند و باید هر کاری که از دستمان برمیاید در قالب مقررات و قوانین برای همشهریانمان انجام دهیم.

رئیس هیأت ورزشهای همگانی رفسنجان نیز در این باره گفت: تفاهمنامه همکاری در زمینه توسعه ورزش بین سطوح و اقشار مختلف مردم، کارمندان، دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های رفسنجانی تنظیم شده است.

محسن کریمی ادامه داد: با توجه به گستره فعالیتهای بسیار ارزشمند باشگاه مس در اغلب رشته های ورزشی و همچنین با توجه به حضور مطلوب و مؤثر مس در زمینه های فرهنگی پیشنهاد همکاری دوجانبه از سوی هیأت ورزشهای همگانی پذیرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با الطاف و هدایت خداوند و همکاری و همدلی بین مسئولین ورزشی بتوانیم فرهنگ ورزش را در میان مردم نهادینه کنیم تا در سایه این تلاشها و همکاری ها شاهد افزایش نشاط و سلامتی بین شهروندان عزیز و شریف رفسنجان باشیم.

کریمی یادآور شد: هر چند اپیدمی کرونا اغلب فعالیتهای ورزش گروهی هیأت را متوقف کرده ولی با همکاری ستاد مقابله کرونا و سایر مسئولین ذیربط در چهارچوب مقررات بهداشتی فعالیتهای مجاز خود را از سر خواهیم گرفت و توصیه های مقام معظم و معزز رهبری در هر دو زمینه اهمیت توسعه ورزش همگانی و اجرای ضوابط بهداشتی را نصب العین خود قرار خواهیم داد.

رئیس هیأت ورزشهای همگانی در پایان با تشکر و قدردانی از آقایان احمدی و زیندینی مدیریت مجتمع مس سرچشمه و مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان که دلسوزانه، بی ادعا و بدون هیچ چشمداشتی در زمینه های ورزشی و فرهنگی به مردم عزیز و نجیب رفسنجان خدمت میکنند، از کلیه افرادی که تمایل به همکاری داوطلبانه با هیأت ورزشهای همگانی دارند، دعوت کرد.

 

برچسب ها:
انعقاد تفاهم نامه رفسنجان مدیرعامل باشگاه مس هیأت ورزشهای همگانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان