مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت :

جوّ منفی علیه پزشکان در کشور غیر واقعی است

  • شناسه خبر: 191116
جوّ منفی علیه پزشکان در کشور غیر واقعی است

مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جوی که متأسفانه علیه پزشکان در مملکت درست شده، بخش زیادی از آن غیرواقعی است، عددهایی در مورد دریافتی‌ها گفته می‌شود که وجود خارجی ندارد.

خانه » اجتماعی » جوّ منفی علیه پزشکان در کشور غیر واقعی است

به گزارش خانه خشتی، رحیم نیا مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار کرد: برای بنده مایه افتخار است که در این شهر با این همه خیر حضور پیدا کردم و تقریبا جایی نیست که خیران در آن مشارکت نداشته باشند.

وی افزود: از تلاش هشت‌ساله دکتر اسماعیلی و خدمات بی‌شماری که انجام داده قدردانی می‌کنم. ریاست دانشگاه مسؤولیت بسیار بزرگی است. مسؤولیت در حکومت اسلامی شوخی نیست و در برابر صندلی مدیریتی که روی آن نشستیم، باید پاسخگو باشیم.

رحیم نیا خاطرنشان کرد: برای اینکه شهر بخواهد توسعه پیدا کند همکاری تمام ارکان شهر را لازم دارد. دانشگاه یک قسمت است و نمایندگان مجلس، فرمانداری، دادگستری، امام جمعه و…باید در یک راستا حرکت و همدیگر را حمایت کنند که توسعه صورت گیرد.

وی با اشاره به عملکرد دانشگاه تصریح کرد: به نسبت کارهایی که انجام شده، رشته‌های تخصصی کم است و ضرورت دارد نیروهای تخصصی را جذب کرده و نگه دارید چراکه نیروی انسانی رکن است. هیئت علمی جذب و نگهداری کنید که بتوانید حداقل دو رشته جراحی در رفسنجان که جایش خالی است، آموزش بدهید و داشته باشید.

مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: جوی که متأسفانه علیه پزشکان در مملکت درست شده، بخش زیادی از آن غیرواقعی است، عددهایی در مورد دریافتی‌ها گفته می‌شود که وجود خارجی ندارد و همین عددها مایه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌شود که از نمایندگان درخواست دارم دریافتی‌های هیأت‌علمی را بپرسند. من استادتمام هستم و آخرین کارانه‌ای که از بیمارستان گرفتم ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان بود. اکثر همکاران مانند من هستند، بنابراین مجلس کمک کنند این جو تعدیل شود.

فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان نیز اظهار کرد: انسان های بزرگ کارهای بزرگ میکنند و کار ما تشکر از زحمات آنهاست و همه میدانیم که آنچه که در انجام مسئولیت بر گردن ماست امانتی است که از طرف مردم بر عهده ما گذاشته شده است.

وی در این مراسم از دکتر اسماعیلی رئیس سابق تشکر کرد و افزود: تشکر از دکتر اسماعیلی صرفا تشکر از خود ایشان نیست بلکه تشکر از خوانده،اعضای هیت مدیره دانشگاه،مدیران دانشگاه،کادر پزشکی درمان و آموزش،مدیران رفسنجان است که در این راه ایشان را همراهی کردند.

هرندی خاطر نشان کرد: دکتر اسماعیلی هر چه که در توان داشتند دریغ نکردند و امروز هم امانت را به دکتر محمدی تحویل دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پزشکان وزارت بهداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان