سرپرست بیمه آسیا جنوب شرق کشور مطرح کرد؛

راه اندازی شعبه بیمه آسیا در رفسنجان تا پایان سال جاری

  • شناسه خبر: 191056
راه اندازی شعبه بیمه آسیا در رفسنجان تا پایان سال جاری

سرپرست بیمه آسیا جنوب شرق از راه اندازی شعبه بیمه آسیا در شهرستان رفسنجان تا پایان سال جاری خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ نمایندگی بیمه آسیا در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

خانه » رفسنجان » راه اندازی شعبه بیمه آسیا در رفسنجان تا پایان سال جاری

به گزارش خانه خشتی؛ عبدلواحد بنانی سرپرست بیمه آسیا جنوب شرق کشور و رئیس هماهنگی بیمه های کرمان در نشست خبری در هتل هیلان با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: چرخه فولاد در کشور فعال است و استان کرمان جایگاه ویژه ای از نظر صنعت در کشور دارد.
وی افزود: از جهت اینکه دفاتر مرکزی واحد های صنعتی در تهران است و حق بیمه واحد های صنعتی که آلودگی های آنها برای استان کرمان است در استان هایی از جمله تهران توزیع می شود، گله مند هستیم.
سرپرست بیمه آسیا جنوب شرق کشور با اشاره به ۱۳ آذرماه روز صنعت بیمه، بیان کرد: امیدواریم روز صنعت بیمه در کشور بتوانیم طی یک جلسه با مقامات سیاسی کشور این مشکل را بر طرف کنیم.
بنانی با بیان اینکه در کشور ما ۱۵ درصد فروش بیمه ها، بیمه ی زندگی است و این یکی از نقاط ضعف صنعت بیمه در کشوراست، گفت: باتوجه به نرخ مرگ و میر در کشور باید بیمه زندگی را در کشور توسعه دهیم.

بنانی از راه اندازی شعبه بیمه آسیا در شهرستان رفسنجان تا پایان سال جاری خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ نمایندگی بیمه آسیا در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.


نصرالله نوربخش پیشکسوت صنعت بیمه استان، رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات بیمه جنوب شرق در ادامه نشست خبری، گفت: صنعت بیمه، صنعتی است که امنیت اقتصادی افراد جامعه را در مقابل حوادث و خطرات ایجاد می کند.
وی افزود: ۱۳ آذر ماه بهدنام روز صنعت بیمه در تقویم کشوری نامگذاری شده؛ روزی است که صنعت بیمه به عنوان شرکت های بیمه دولتی اعلام شد و بعد از آن پس از گذشت سال ها، سهام شرکت های بیمه دولتی به مردم واگذار شد و هم اکنون سهام آنها در بازار بورس عرضه می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه صنعت بیمه در کشور به عنوان یک ظرفیت است، بیان کرد: در حال حاضر میزان تولید حق بیمه در بازار نزدیک به ۱۰۰هزار میلیارد تومان است که به راحتی می توان آن را به ۲۰میلیارد دلار افزایش داد و سرانه حق بیمه کشور افزایش یابد.
رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات بیمه جنوب شرق از فعالان و سرمایه گذاران حوزه صنعت، معدن و تجارت و بخش کشاورزی در استان کرمان به عنوان ظرفیت خوب یاد کرد و نوربخش گفت: سرمایه گذاران با علم واندیشه، سرمایه خود را به سمت صنعت هدایت کردند و کار خانه های صنعتی بزرگی را تاسیس کردند که محصولات آنها به خارج از کشور صادر می شود.
وی بر اخذ بیمه نامه با کیفیت بالا توسط صاحبان مراکز صنعتی تاکید داشت و بیان کرد: صاحبان مراکز صنعتی باید با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط بیمه نامه ها، بیمه نامه ای اخذ نمایند که در کوتاه ترین زمان و مطلوب ترین شرایط، خسارت ها را دریافت کنند.
نوربخش خاطرنشان کرد: بیمه آسیا سعی کرده است خسارت قابل توجهی به صاحبان صنایع بپردازد که رضایت آنها جلب شود.

در پایان این نشست از محمد شایان شعبانی رتبه دوم کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۰ تجلیل شد.

عکس از بهرخ امیری

انتهای پیام/

برچسب ها:
راه اندازی شعبه بیمه آسیا رفسنجان سرپرست بیمه آسیا جنوب شرق کشور نشست خبری هتل هیلان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان