در فرمانداری رفسنجان برگزار شد؛

سند تکریم پیشکسوتان ورزش رفسنجان رونمایی شد

  • شناسه خبر: 191042
سند تکریم پیشکسوتان ورزش رفسنجان رونمایی شد

صبح امروز سه شنبه ۲ آذر ماه مراسم رونمایی سند تکریم پیشکسوتان ورزش رفسنجان با حضور مسئولان جامعه ورزشی رفسنجان در محل فرمانداری شهرستان رفسنجان برگزار گردید.

خانه » آخرین اخبار » سند تکریم پیشکسوتان ورزش رفسنجان رونمایی شد

به گزارش خانه خشتی؛ صبح امروز سه شنبه ۲ آذر ماه مراسم رونمایی سند تکریم پیشکسوتان ورزش رفسنجان با حضور مسئولان جامعه ورزشی رفسنجان در محل فرمانداری شهرستان رفسنجان برگزار گردید.

درشروع مراسم فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان ضمن تبریک هفته بسیج به حاضران، هدف از برگزاری این مراسم را رونمایی سند تکریم پیشکسوتان به منظور حفظ و تکریم شخصیت پیشکسوتان برشمرد و گفت: برای رسیدن به اهداف بزرگ باید از انسان های بزرگ استفاده کرد و ابزار های لازم را در اختیار آنها قرار داد.

فرماندار رفسنجان در ادامه افزود: انجمن های پیشکسوتان که اغلب آنها غیر سیاسی هستند می توانند نقش موثر و مثبتی در جامعه داشته باشند و یکی از عوامل پیشرفت جامعه بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان است.

در ادامه مراسم رضا شجاع الدینی از پیشکسوتان باشگاه مس رفسنجان و پیشکسوت ورزش فوتبال رفسنجان، ضمن تشکر از فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان و مسئولان باشگاه مس رفسنجان که در امر تهیه و تنظیم سند تکریم پیشکسوتان ورزش رفسنجان همت گماشتند به قرائت متن سند تکریم پیشکسوتان پرداخت.

صالحی رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان هم ضمن تشکر از تمامی مسئولان و پیشکسوتان که در عرصه ورزش شهرستان تلاش می کنند و موجب شکوفایی ورزش در رشته های مختلف ورزشی هستند از زحمات و تلاش های آقای ارسلان تقدیر کرد و خواهان حضور ایشان به عنوان مشاور در هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان و استفاده از تجربیات ایشان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آقای رویگر، سرهنگ پساوند، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان از دیگر سخنرانان مراسم امروز بودند.

مجید زیندینی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در سخنانی با تشکر از همه مسئولان و پیشکسوتان عرصه ورزش شهرستان، ضمن تشکر از آقای ارسلان به عنوان عضو تاثیر گذار در مجموعه باشگاه مس رفسنجان،که ماندگاری باشگاه مس رفسنجان مدیون وجود ایشان است،از حمایت های تمامی مسئولان قدردانی کرد و افزود: باشگاه مس رفسنجان امروز به عنوان قطب ورزشی تاثیر گذار در سطح کشور است که امیدوارم با دلسوزی، حمایت و لطف همه نهادهاو مسئولین شهرستان به مراتب بالاتری در عرصه های ملی و بین المللی برسیم.

در پایان این مراسم از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان از زحمات دکتر ارسلان رئیس هیئت مدیره سابق باشگاه مس رفسنجان تجلیل شد و سند تکریم پیشکسوتان ورزش رفسنجان به روسای هیئت های ورزشی اهدا شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان سند تکریم پیشکسوتان ورزش رفسنجان فرمانداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان