با پیگیری نماینده مجلس صورت گرفت؛

بررسی مشکلات بخش ها با حضور معاون بنیاد مسکن کشور در رفسنجان

  • شناسه خبر: 190756
بررسی مشکلات بخش ها با حضور معاون بنیاد مسکن کشور در رفسنجان

با حضور شاملو معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشکلات بخش های رفسنجان در فرمانداری بررسی شد.

خانه » آخرین اخبار » بررسی مشکلات بخش ها با حضور معاون بنیاد مسکن کشور در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی امروز در جلسه ای با حضور شاملو معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار رفسنجان و جمعی از بخشداران و مسؤولان در فرمانداری ویژه رفسنجان اظهار کرد: مسؤولیتی که در اختیار ما قرار گرفته است یک فرصت است و اگر از این فرصت استفاده کنیم نردبان کمال و سعادت را پیموده ایم.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به واسطه سوءمدیریت های قبلی و خشکسالی های پی در پی، در سختی و تنگنا قرار گرفته اند و مشکلات عدیده ای دارند، افزود: در برابر گرانی، تورم و نبود محصول باید بتوانیم مرحمی بر زخم مردم بگذاریم که حداقل از درب اداره دست خالی روانه نشوند و این با فکر و ایده میسر می شود.
وی تصریح کرد: بنده به آقای نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عرض کردم سالی یک مرتبه هم به حوزه انتخابیه ما سفر کنید، برکت دارد، در سفر قبلی آقای نیکزاد که نائب رئیس مجلس بود، مسائلی در حوزه سهمیه قیر و زمین ها در رفسنجان و انار تحقق یافت.
حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با توجه به اینکه با برنامه و تخصصی کار می شود، هیچ‌گاه دست خالی برنمی گردیم و به این سفر آقای شاملو هم امیدوار هستیم که گرهی از مشکلات این حوزه انتخابیه باز شود.
وی تأکید کرد: با درنظر گرفتن شرایط کشور از لحاظ بودجه ای که در وضعیت خوبی نیست، بخشداران مباحث خود را با اولویت مطرح کنند و در برابر آن چه در اختیارشان قرار می گیرد توزیع متوازن انجام داده و آن را به صورت بهینه استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
بررسی مشکلات بخش ها حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان فرمانداری معاون بنیاد مسکن کشور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان