بیانیه شهرداری رفسنجان درخصوص مخالفت با نصب دکل مخابراتی در مجموعه آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)

  • شناسه خبر: 190514
بیانیه شهرداری رفسنجان درخصوص مخالفت با نصب دکل مخابراتی در مجموعه آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)

در پی انتشار خبری مبنی بر مخالفت شهرداری با نصب دکل مخابراتی در مجموعه آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)، اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان بیانیه ای صادر کرد.

خانه » آخرین اخبار » بیانیه شهرداری رفسنجان درخصوص مخالفت با نصب دکل مخابراتی در مجموعه آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)

به گزارش خانه خشتی؛ در پی انتشار خبری مبنی بر مخالفت شهرداری با نصب دکل مخابراتی در مجموعه آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)، اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
نظر به انتشار خبری با عنوان اختلاف شهرداری و مخابرات برای نصب دکل BTS در مجموعه آیت الله هاشمی رفسنجانی (موزه ریاست جمهوری و برج شیشه ای) به اطلاع همشهریان محترم می رساند، علت مخالفت با نصب این دکل و ممانعت از عملیات اجرایی آن، حفظ زیبایی و منظر شهری و جلوگیری از تخریب بصریِ مهمترین نماد شهری بوده است.
عملیات بتن ریزی این پروژه علی رغم غیرقانونی بودن، با جانمایی اشتباه و بدون در نظر گرفتن الزامات زیبایی و منظر سازی -که مورد توجه همه شهروندان و مدیریت شهری است- شب گذشته آغاز شد و در همان ابتدای کار پلیس ساختمانی شهرداری منطقه ۱ با انجام وظیفه ذاتی و قانونی خود، به منظور جلوگیری از افزایش خسارت به بیت المال و حفظ هویت بصری شهر، با این اقدام برخورد و اخطارهای لازم را داد؛ اما متأسفانه بدون توجه به اخطارهای پلیس ساختمانی، عملیات بتن ریزی ادامه پیدا کرد.
هم چنین در خصوص برخی اسناد منتشر شده در زمینه مجوزهای قانونی این پروژه نیز لازم به ذکر است که این قرارداد فی مابین دفتر نشر و معارف انقلاب به عنوان صاحب زمین و شرکت مخابرات منعقد گردیده است؛ در حالی که به طور معمول هر گونه اقدام حتی در ملک شخصی نیاز به موافقت اصولی شهرداری دارد و در مورد مذکور این موافقت به هیچ وجه اخذ نشده است.
بی تردید شهرداری رفسنجان با نصب دکل و تقویت آنتن دهی در این منطقه و سایر نقاط شهر مخالف نبوده و در جانمایی دکل در محل مناسب و عملیات اجرایی آن نیز همراهی لازم را به عمل خواهد آورد.

اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان

انتهای پیام/

برچسب ها:
اختلاف شهرداری و مخابرات اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان رفسنجان مجموعه آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) نصب دکل مخابراتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان