اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در پی گزارش یک مرگ مشکوک

  • شناسه خبر: 190420
اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در پی گزارش یک مرگ مشکوک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص گزارش یک مورد مرگ مشکوک در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان توضیحاتی را ارائه داد.

خانه » اجتماعی » اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در پی گزارش یک مرگ مشکوک

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دکتر علی اسماعیلی ندیمی گفت: در پی مرگ بیماری که التهاب حاد آپاندیس داشته و بعد از عمل به بخش منتقل می شود، احتمال وقوع خطایی در تزریق دارو مطرح شده، که چهارشنبه ۱۲ آبان بلافاصله کمیته های بیمارستانی و دانشگاهی رسیدگی به علت فوت تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی توضیح داد: مقرر شد پیکر آن مرحوم کالبد شکافی تا در خصوص علت مرگ بررسی بیشتری صورت گیرد و همچنین دست اندرکاران این امر در بیمارستان که در کل روند تحویل داروی احتمالی اشتباه و تزریق نقش داشته اند به طور موقت از خدمت انفصال تا متعاقباً در مراجع ذیصلاح به تخلف افراد رسیدگی و تصمیم نهائی اتخاذ گردد.

اسماعیلی ندیمی در این زمینه اعلام کرد: پرونده مرحوم در زمینه های مختلف، اینکه آیا علت مرگ تزریق اشتباه دارو بوده یا عارضه احتمالی پس از عمل جراحی، در حال بررسی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ابراز مراتب تسلیت به خانواده عزیز از دست رفته، ضمن عذرخواهی، تاسف خود را از این حادثه اعلام و عنوان کرد: در این خصوص خود را مسئول می دانیم تا روشن شدن ابعاد این پرونده اقدامات لازم و قانونی را انجام داده و بستگان مرحوم و مردم شریف رفسنجان را در جریان امر قرار دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رفسنجان قصور پزشکی مرگ جوان 33 ساله
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان