مراسم یوم الله ۱۳ آبان به صورت تجمعی در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 190150
مراسم یوم الله ۱۳ آبان به صورت تجمعی در رفسنجان برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در این شهرستان با اجرای کامل مصوبات ستاد ملی کرونا به صورت تجمع محور در فضای باز برگزار می‌شود.

خانه » آخرین اخبار » مراسم یوم الله ۱۳ آبان به صورت تجمعی در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام مهدی حسنی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یوم الله ۱۳ آبان ماه براساس دستورالعمل ستاد کرونا و با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت تجمع و در فضای باز برگزار می شود و تظاهرات نخواهیم داشت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان افزود: مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱ صبح روز پنج شنبه ۱۳ آبان در محل میدان ابراهیم برگزار می شود ضمن اینکه دربخش فردوس، کشکوئیه و بهرمان هم برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام حسنی اجرای گروه سرود و دکلمه خوانی، تقدیر از دانش آموزان برتر در حوزه های مختلف و تجلیل از شهدای دانش آموز و تکریم خانواده های آنها را از برنامه های یوم الله ۱۳ آبان عنوان کرد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم اندیشیده شده ضمن اینکه وسیله ایاب و ذهاب هم با شهرداری هماهنگ شده است.
وی عنوان کرد: مردم و کسانی که دغدغه انقلاب و ایران اسلامی را دارند با حضور خود در این مراسم شیطنت ها و توطئه های استکبار جهانی را خنثی نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حجت الاسلام مهدی حسنی رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رفسنجان رفسنجان یوم الله 13 آبان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان