امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

فتنه دشمن در ماجرای بنزین با بصیرت مردم و مسئولان خنثی شد

  • شناسه خبر: 190081
فتنه دشمن در ماجرای بنزین با بصیرت مردم و مسئولان خنثی شد

امام جمعه رفسنجان گفت: توطئه دشمن در روزهای اخیر در قضیه اختلال در جایگاه‌های سوخت با بصیرت مردم و مسئولان خنثی شد.

خانه » سیاسی » فتنه دشمن در ماجرای بنزین با بصیرت مردم و مسئولان خنثی شد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار کرد: خداوند از ما می خواهد تا می توانید و توان دارید تقوا داشته باشید؛ که سعادت دنیا و آخرت در این زمینه محقق می شود.

وی در ادامه با گرامیداشت چهارم آبان سالروز اعتراض افشاگرانه حضرت امام خمینی بود در رابطه با پذیرش قانون کاپیتالیسیون در سال ۱۳۴۳ بیان کرد: با تصویب لایحه کاپیتالسیون اتباع آمریکایی هر کار می خواستند در ایران انجام دهند کسی نباید کاری به کارشان می‌داشت ولی اگر حتی یک سگ آمریکایی را یک ایرانی بکشد محاکمه خواهد میشد.
عسکری افزود: برای سلطه بر ملت ها اولین راه تحقیر کردن آنهاست سپس سلطه کردن لذا امام نگذاشت ملت ایران خوار و ذلیل شود؛ خداوند می فرماید ملتی که با فریاد رهبران دلسوزش بیدار نشود زیر پوتین دشمنانش بیدار خواهد شد.
خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت ۸ آبان روز پدافند غیرعامل اظهار کرد: امروز باید دنبال پدافند غیرعامل باشیم، در سیستم بانکی نیاز به پدافند غیرعامل داریم باید این سیستم ها به گونه ای باشد که دشمن نتواند از فضای مجازی حساب را هک و مطلع شود؛ ضرورت دارد در مسایل نظامی و برق، هسته ای پدافند غیرعامل ایجاد شود.
حجت الاسلام عسکری به اختلال اخیر در روند هوشمند جایگاه‌های سوخت اشاره کرد و گفت: دشمن توطئه ای طراحی کرد تا با غیرفعال کردن سیستم سوخت در ایران فتنه ای ایجاد کنند که با درایت و بصیرت مردم این امر خنثی شد.
وی افزود: در روزنامه های بیگانه گفتند هدف آسیب رساندن به مردم بود تا مردم به خیابان ها بریزند و فتنه ای مانند سال ۹۸ ایجاد کنند که حضور مردم و بیداری مردم در خنثی این فتنه موثر شد و مسئولین هم به میدان آمدند.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: امروز مسئولین باید نسبت به پدافند غیرعامل در همه زمینه ها مسایل شخصی مردم، املاک مردم، بانک، مسایل نظامی و بیمارستانی آماده باشند.
حجت الاسلام عسکری با گرامیداشت ۱۳ آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده است بیان کرد: امام(ره) از شهید فهمیده به عنوان رهبر یاد کردند، این اقدام دانش آموزی ایثارگر بود که با علم و آگاهی و بصیرت از خودش گذشت.
وی خاطر نشان کرد: امروز جامعه ما نیازمند بصیرت و علم به تکلیف و ایثارگری است.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مهمانان کنفرانس اسلامی در ۱۷ ربیع الاول اشاره کرد و گفت: فرمایش ایشان این بود که همه جریان های فکری درون نظام با برادری و اخوت متحد و متفق جلو بروند و در خصوص گسترش عدالت به دولت دستور دادند در کنار هر مصوبه ای پیوست عدالت داشته باشد.

انتهای پیام /

برچسب ها:
نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان