فرماندار رفسنجان:

تا لحظه آخر خادم مردم خواهم بود/ به دانشگاه برمی گردم

  • شناسه خبر: 189894
تا لحظه آخر خادم مردم خواهم بود/ به دانشگاه برمی گردم

فرماندار رفسنجان با اشاره به استقرار دولت جدید، گفت: دولت تغییر کرده و ما بمانیم یا نمانیم تفاوت نمی کند ، ماندن و نماندن اصل نیست، کار کردن اصل است.

خانه » آخرین اخبار » تا لحظه آخر خادم مردم خواهم بود/ به دانشگاه برمی گردم

به گزارش خانه خشتی؛  مجید فصیحی هرندی در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با تبریک استقرار دولت سیزدهم، اظهار کرد: امیدوارم همه ارکان دولت با هم افزایی و هماهنگی و تعامل در انجام وظایف محوله خود موفق باشند و در این مسیر همه روسای ادارات و کارمندان دولت هماهنگی داشته باشند.

وی بیان کرد: دولتها با انتخاب مردم تغییر می کنند و این کارمندان هستند که باید مشی خدمت به مردم را در ذیل سیاستهای دولت دنبال کنند، البته سیاستهای دولتها نیز باید در ذیل سیاستهای کلی نظام باشد و نهایتاً ما مجری هستیم، البته نه به این معنی که کار خلاقانه انجام ندهیم.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه دولت در حال تغییر است اما وظیفه ما این است که تا لحظه آخر خدمت، کار خود را به نحو احسن انجام دهیم، تصریح کرد: وظایف ادارات و همکاری بین دستگاهها مشخص است. اگر کسی برای ماندن و نرفتن کار می کند همان روز اول اشتباه کرده است. ضمن آنکه باید به گونه ای کار کنیم که مدیر بعدی که سر کار می آید کار آسان تری در پیش رو داشته باشد.

فصیحی هرندی افزود: مردم به نظام معتقد بوده و به آن پایبند هستند لذا باید مردمداری را در سرلوحه کارمان قرار دهیم. خوب نیست  در دستگاهی مدیر یا معاونی به مردم توجه نکند حتی اگر نتوانیم کاری برای آن فرد انجام دهیم لااقل دردی به دردهای او نیفزاییم.

وی خطاب به مدیران ادارات گفت: مردم باید پشتیبان نظام باشند لذا اگر امروز کار خود را به درستی انجام ندهیم ترک فعل انجام داده و مردم را به نظام بدبین کرده ایم. امور مردم را تسهیل و برای مشکلات مردم راه حل پیدا کنید و به آنها مشاوره دهید و مشکلات مردم را معطل نگذارید.

وی در ادامه با قدردانی از مجتمع مس سرچشمه برای همکاری در بخش اقتصاد مقاومتی، از دستگاههایی که در این مدت برای تسهیل امور مردم همکاری کرده اند تشکر کرد و افزود: دولت تغییر کرده و اینکه ما بمانیم یا نمانیم تفاوت نمی کند این ماندن و نماندن اصل نیست، کار کردن اصل است. این روزها نیاز به مرخصی دارم اما مرخصی نگرفته ام تا پس از تعیین استاندار بلافاصله کار را تحویل داده و به دانشگاه برگردم و فرصت را به دوست دیگر واگذار کرده و اگر کمک خواستند همکاری خواهم کرد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه شهروندان از واکسیناسیون باید بیشتر استقبال کنند تا زحمت همکاران بهداشت به ثمر برسد و باسرعت بیشتری به زندگی عادی برگردیم، از زحمات کادر بهداشت و درمان رفسنجان در بحث واکسیناسیون قدردانی کرد و ادامه داد: بزودی هر کسی بخواهد از خدمات اجتماعی، دولتی و خصوصی استفاده کند ملزم به ارایه گواهی  واکسیناسیون خواهد بود.

فصیحی هرندی از اعضای شورای تامین قدردانی کرد و گفت: اخیراً افزایش نگران کننده ای در تصادفات در رفسنجان داریم، مردم رعایت سرعت مطمئنه و مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند .

وی در پایان گفت: از همه کسانی که در خدمتگذاری به مردم تلاش می کنند و به تاسی از امام و رهبری هر ثانیه از زندگی خود را در مسیر خدمت به مردم صرف می کنند  و کشور را به سمت موفقیت و پیشرفت بیشتر سوق می دهند ،قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جلسه شورای اداری رفسنجان فرماندار رفسنجان مجید فصیحی هرندی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان