وام ازدواج نوعروسان و دامادان روستایی ۱۲۰ میلیون تومان شد/تعیین شرط سنی و زمان ازدواج

  • شناسه خبر: 189741
وام ازدواج نوعروسان و دامادان روستایی ۱۲۰ میلیون تومان شد/تعیین شرط سنی و زمان ازدواج

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گفت: به مناسبت هفته روستا و عشایر مقرر شد به تمام زوج‌های دهه شصتی روستایی و عشایری که از آغاز هفته روستا و عشایر امسال (از ۱۵ مهر ۱۴۰۰) تا پایان سال جاری ازدواج کنند؛ جمعا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات تعلق گیرد.

خانه » آخرین اخبار » وام ازدواج نوعروسان و دامادان روستایی ۱۲۰ میلیون تومان شد/تعیین شرط سنی و زمان ازدواج

به گزارش خانه خشتی؛ انسیه خزعلی  اظهار کرد: مطابق با صحبت‌هایی که با مدنی (معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور) داشتیم؛ مقرر شد به زوجینی که هر دو متولد دهه شصت و روستایی یا عشایری باشند و از آغاز هفته روستا و عشایر امسال (از ۱۵ مهر ۱۴۰۰) تا پایان سال ۱۴۰۰ ازدواج کنند؛ علاوه بر وام ازدواج ۷۰ میلیون تومانی، جمعا ۱۰۰ میلیون تومان ( هر کدام ۵۰ میلیون تومان) وام تعلق گیرد. البته به دنبال این هستیم مبلغ این وام را افزایش دهیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، با بیان اینکه منابع مالی وام یاد شده توسط معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تامین می‌شود، درباره بانک های عامل پرداخت این وام و جزئیات بازپرداخت و سود آن گفت که جزئیات مربوطه به زودی منتشر می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست دولت به جای ارائه وام به جوانان، تسهیلاتی در قالب هدیه به آنها ارائه دهد تا از بدهکاری آنها به بانک‌ها جلوگیری شود؟ تصریح کرد: هدیه دادن به جوانان بسیار خوب است اما در حال حاضر بودجه دولت این اجازه را نمی‌دهد. این وام دادنها باعث می‌شود جوانان به دنبال کار بروند و بدانند باید این تسهیلات را بازگردانند و از سوی دیگر اگر وام‌ها سود زیادی نداشته باشند، می‌توانند باعث حرکت جوانان شوند.

منبع ایسنا

انتهای پیام/

برچسب ها:
120 میلیون تومان ازدواج نوعروسان و دامادان روستایی وام ازدواج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان