بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان خبر داد؛

ضارب آمر به معروف و ناهی از منکر در رفسنجان دستگیر شد

  • شناسه خبر: 189718
ضارب آمر به معروف و ناهی از منکر در رفسنجان دستگیر شد

محمد قریب بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان از دستگیری فرد ضارب به آمر به معروف و ناهی از منکر در رفسنجان خبر داد.

خانه » اجتماعی » ضارب آمر به معروف و ناهی از منکر در رفسنجان دستگیر شد

به گزارش خانه خشتی، محمد قریب بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما، از دستگیری فرد ضارب به آمر به معروف و ناهی از منکر در رفسنجان خبر داده و گفته فرد ضارب بازداشت شده و هم اکنون در زندان رفسنجان به سر می برد.

به گفته قریب طبق ماده ۷ قانون حمایت از آمران به معروف ناهیان از منکر مجازات اشخاصی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمر به معروف و ناهی از منکر نمایند از نظر قانونی قابل تخفیف و یا تعلیق نیست و صدور حکم مجازات، قابل تعویق نمی باشد.

بازپرس دادسرای انقلاب رفسنجان معتقد است که فراموشی فریضه امر به معروف و نهی از منکر باعث بروز برخی تخلفات بلکه جرائم شده که با عمل به این واجب میتوان از آنها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، بیان می کند: اگر در شهرستان مواردی پیش آید ما در راستای اجرای این قانون به پرونده های این موارد در دادسرای رفسنجان رسیدگی لازم را خواهیم نمود.

گفتنی است جلیل شعبانی جوان ۳۹ ساله رفسنجانی در تاریخ ۲ مهرماه ۱۴۰۰ پس از امر به معروف و نهی از منکر دو جوان که برای دو خانم ایجاد مزاحمت کردند، مورد جراحت توسط آنان قرار می گیرد که فرد بازداشت شده، متهم اصلی پرونده می‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امر به معروف و نهی از منکر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان