جهاد و خدمت در سنگر محرومیت زدایی؛

برگزاری اردوی جهادی درمانی شهدای خنامان در منطقه خنامان رفسنجان+ عکس

  • شناسه خبر: 189676
برگزاری اردوی جهادی درمانی شهدای خنامان در منطقه خنامان رفسنجان+ عکس

اردوی جهادی درمانی شهدای خنامان سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان در قالب طرح شهید رهنمون در منطقه خنامان این شهرستان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » برگزاری اردوی جهادی درمانی شهدای خنامان در منطقه خنامان رفسنجان+ عکس

به گزارش خانه خشتی؛ اردوی جهادی درمانی شهدای خنامان طرح شهید رهنمون، در منطقه خنامان شهرستان رفسنجان به همت مجتمع مس سرچشمه، دانشگاه علوم پزشکی ،موکب شهدای مس، متخصصین و پزشکان بسیج جامعه پزشکی و بسیج مهندسین صنعت سرچشمه برگزار شد.

این اردوی جهادی همراه با بازدید سرگرد جمالزاده جانشین سپاه رفسنجان
به مدت دو روز و با مشارکت متخصصین و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی برگزار و خدمات پزشکی و سلامت به مردم منطقه خنامان ارائه شد.

ویزیت پزشکی و دارویی ، پایش فشار خون و قند خون، ویزیت و خدمات دندان پزشکی رایگان از جمله خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی درمانی بود.

در این طرح ۱۳۵۰ نفر توسط پزشکان متخصص شامل مغز و اعصاب، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، گوش و حلق و بینی، اعصاب و روان ، جراحی و همچنین دندانپزشکی، پزشکان عمومی، مامایی و…ویزیت شدند و تیم ارائه دارویی در مرکز مستقر و کلیه نسخ بیماران به صورت رایگان به مراجعه کنندگان پرداخت شد.

گفتنی است ۵ مورد جراحی سرپایی و ۲۵ عدد نوارقلب و تزریقات پانسمان و همچنین آزمایشات مربوطه و ویزیت دامهای اهالی روستاها و تزریق واکسن و تحویل داروی دامی به مردم از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این اردوی جهادی بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اردوی جهادی درمانی شهدای خنامان بسیج بسیج جامعه پزشکی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان