رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان:

مسئولیت ها را باید با دید وظیفه نگاه کرد

  • شناسه خبر: 189588
مسئولیت ها را باید با دید وظیفه نگاه کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: موفقیت های مکرری که برای دانشگاه آزاد در زمان حجت الاسلام علیمرادی حاصل شد به واسطه نگرش به وظیفه بوده است.

خانه » آخرین اخبار » مسئولیت ها را باید با دید وظیفه نگاه کرد

به گزارش خانه خشتی؛ علیرضا منظری توکلی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه و تکریم رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با بیان اینکه اولین گروه دانشجوهای بورسیه در دانشگاه آزاد رفسنجان مشغول به کار و تحصیل شدند، اظهار کرد: نخستین سرای کشت بافت کشور در دانشگاه آزاد رفسنجان احداث شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حل مشکلات جامعه، افزود: بزرگترین مشکل کشور و این منطقه، کم آبی است و دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با توجه به شوری و کم آبی با راه اندازی طرح کشت بافت گیاهی محصولاتی به بازار کرد و گلخانه های هیدروپونیک بهترین جایگزین کشت در شهرستان هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های پیشرو در کلیه زمینه هاست، گفت: مدرسه سما بهترین مدارس در سطح شهرستان است که با همکاری آموزش و پرورش در دانشگاه آزاد احداث شده است.

منظری توکلی عنوان کرد: همایش وقف در فرهنگ رضوی با توجه به زیرساخت های شهرستان از جمله فعالیت های بزرگ است که در این دانشگاه کلید خورد و  برنامه های علمی وقف با همکاری هیات علمی، ایجاد گلخانه های هیدروپونیک و ایجاد مقلات علمی و فعالیت های تحقیقاتی در زمینه انرژی خورشیدی و ساخت مجموعه ورزشی شهید سلیمانی از دیگر فعالیت هایی است که به همت حجت الاسلام علیمرادی صورت گرفته است.

وی بر استفاده از ظرفیت مس در دانشگاه و سرمایه انسانی تاکید و با بیان اینکه مسئولیت ها برای امتحان و وظیفه هستند، گفت: جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و صبر و بردباری خانواده های شهداست. مسئولیت ها نه حق و نه امتیاز هستند.

منظری توکلی با بیان اینکه مسئولیت ها را باید با دید وظیفه نگاه کرد،ادامه داد: موفقیت های مکرری که برای دانشگاه آزاد در زمان حجت الاسلام علیمرادی حاصل شد به واسطه نگرش به وظیفه بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
در مراسم معارفه و تکریم رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان منظری توکلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان