ترمیم نقاط آب بردگی مسیر خط لوله بندرعباس – رفسنجان

  • شناسه خبر: 189535
ترمیم نقاط آب بردگی مسیر خط لوله بندرعباس – رفسنجان

عملیات بازگشایی و ترمیم آب بردگی های مسیر خط لوله ۲۶ اینچ بندرعباس – رفسنجان، حد فاصل روستای دشت امام تا مرکز انتقال نفت قطب آباد در حداقل زمان ممکن انجام شد.

خانه » اجتماعی » ترمیم نقاط آب بردگی مسیر خط لوله بندرعباس – رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج فارس؛ مهندس ارشد واحد مهندسی نگهداری و تعمیرات خطوط لوله گفت: بارندگیهای اخیر و جاری شدن سیلاب موجب بروز مسدودی در برخی از نقاط مسیر دسترسی به خط لوله و سختی تردد در مسیر گردیده بود که با همت کارشناسان منطقه شناسایی نقاط مسدودی و سپس عملیات بازگشایی و ترمیم آب بردگی ها در دستور کار قرار گرفت.

نبی جهانداری اظهار کرد: جاری شدن آب در مسیر علاوه بر مسدودی موجب تخریب بخش هایی از جاده دسترسی و صعوبت تردد گردیده بود که با انجام عملیات تسطیح مسیر، مرمت، رفع آب بردگی، تغییر مسیر آب رو، ضمن ایمن سازی و جلوگیری از آسیب به خط، بستر مناسب جهت بازدید های ادواری و پایش شبانه روزی خط لوله ایجاد گردید.

وی در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات همکاران واحدهای ترابری و مهندسی نگهداری و تعمیرات خط افزود: عمل بازگشایی و ترمیم آب بردگی های مسیر به طول ۸۷ کیلومتر و ظرف مدت ۷ روز کاری به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اب بندر عباس رفسنجان عملیات نفت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان