مجید کهنوجی بر کرسی شهرداری رفسنجان نشست + تصاویر

  • شناسه خبر: 189386
مجید کهنوجی بر کرسی شهرداری رفسنجان نشست + تصاویر

مجید کهنوجی شهردار جدید رفسنجان حکم مسئولیت خود را از دستان فرزند شهید محمد جمالی اولین شهید مدافع حرم استان تحویل گرفت.

خانه » اجتماعی » مجید کهنوجی بر کرسی شهرداری رفسنجان نشست + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ آیین معارفه مجید کهنوجی شهردار جدید رفسنجان صبح امروز  با حضور مدیر کل معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، مدیر کل امور شهری استانداری و جمعی از مسئولان شهرستان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد.

در این آیین مجید کهنوجی طی حکمی از سوی استاندار کرمان به عنوان شهردار رفسنجان معرفی شد، وی حکم مسئولیت خود را از دستان فرزند شهید محمد جمالی اولین شهید مدافع حرم استان تحویل گرفت و با تبرک به نام این شهید بزرگوار، از امروز بر کرسی شهرداری این شهر می نشیند.

رئیس شورای شهر رفسنجان در این مراسم با بیان اینکه یکی از ملاک های مهم شورای ششم برای انتخاب شهردار، بومی بودن بود، اظهار کرد: وامدار هیچکس جز رای مردم نیستیم، آمده ایم تا خدمت کنیم و جز این چیزی مدنظر ما نیست.

سیدحسین رحیمی افزود:  برای توزیع عادلانه بودجه ها در کل شهر همت گماردیم، مشکلات در حاشیه و حومه شهر رفسنجان زیاد است و نیازمند همت والایی است.

وی افزود: موجودی نقدی شهرداری از شورای پنجم تحویل گرفته شد ۶۰ میلیارد تومان بود، ۱۳۰ میلیارد تومان تعهدات، ۹۹ میلیارد چک هایی که ظرف سه سال شهرداری از مراجعین اخذ شد و ۲۵ میلیارد تومان چک برگشتی بود.

رحیمی گفت: در حال حاضر شهرداری را با ۳۵ میلیارد تومان با تراز منفی به شهردار جدید می سپاریم.

رئیس شورای  شهر رفسنجان عنوان کرد: شهرداری یک دریاست، هیچ واهمه ای نداریم، به دنبال راهکار هستیم برنامه ششم شورای شهر در حال تدوین است.

وی افزود: امید است شاهد شهری زیبا و آباد و در خور مردم رفسنجان باشیم.

امام جمعه رفسنجان نیز در این آیین اظهار کرد: هر انسانی روزی در جایی معارفه روز دیگر از زحماتش تجلیل می شود، مهم این است که ما خودمان را در محضر خداوند بدانیم و برای او کار کنیم و مشکلات مردم را حل کنیم.

حجت الاسلام اصغر عسکری بیان کرد: شهرداران سابق، شورای قبلی و فعلی و همه کسانی که یک قدمی برداشتند با این دید که کار برای خداست و خداوند پاداش ها را نادیده نمی گیرد پیش روند.

وی افزود: مجید کهنوجی شهردار منتخب از مدیران بومی و از جوانان همین شهرستان است، این مهم یک امتیاز است چرا که شهر، نیازمندی ها و مشکلات را می شناسند و البته سابقه اجرایی قبلی هم داشتند.

امام جمعه رفسنجان گفت: جامعه به شدت نیازمند همگرایی است، با تفرقه همه ضرر خواهند کرد، اختلاف ها وجود دارد اما در تعامل با یکدیگر باشند.

فرماندار رفسنجان هم در این آیین گفت: فرصت خدمت گذاری بزرگترین نعمتی است که خداوند اعطا می کند تا حوائج سایر مردم را برطرف کند.

مجید فصیحی هرندی افزود: امام و رهبری توصیه به وحدت و دشمن شناسی کردند تا در انجام امور پشتیبان هم باشیم.

وی بیان کرد: شوراهای رفسنجان از مقبول ترین شوراها بوده اند، گزارشی نداریم که خدای نکرده نقاط ضعفی دیده باشیم همگی با صحت مسئولیت را به اتمام رساندند.

کهنوجی

عکس از بهرخ امیری

انتهای پیام/

برچسب ها:
تالار خیام رفسنجان شهردار رفسنجان شهرداری رفسنجان کرشی شهرداری مجید کهنوجی معارفه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان