در شورای اداری کشکوئیه مصوب شد؛

از تسهیلگری سرمایه گذاری در شهرک صنعتی تا رفع مشکل روشنایی معابر بخش کشکوئیه

  • شناسه خبر: 188900
از تسهیلگری سرمایه گذاری در شهرک صنعتی تا رفع مشکل روشنایی معابر بخش کشکوئیه

جلسه شورای اداری بخش کشکوئیه با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس برگزار و نسبت به رفع مشکلات بخش تصمیاتی اتخاذ شد.

خانه » آخرین اخبار » از تسهیلگری سرمایه گذاری در شهرک صنعتی تا رفع مشکل روشنایی معابر بخش کشکوئیه

به گزارش خانه خشتی؛ حسین جلالی با اشاره به جلسه روز دوشنبه شورای اداری بخش کشکوئیه با حضور مدیران استان، شهرستان و بخش کشکوئیه، اظهار کرد: از قبل کارگروهی از دفتر نماینده مشکلات روستاهای کشکوئیه را بررسی و با کمک شوراها و دهیاران روستاها آن را جمع‌آوری و دسته بندی کرده بودند.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسائل مربوط به بنیاد مسکن، واحدهای مسکونی مهر که روی قنات قرار گرفته بودند و طرح هادی مطرح شد که موضوع واحدهای مسکونی باید از طریق وزارتخانه پیگیری شود و در خصوص طرح هادی و توسعه طرح هادی، سهمیه قیر و آسفالت تصمیمات خوبی اتخاد شد.


وی در خصوص مسأله آبفا و آب منطقه ای گفت: دو حلقه چاه شرب در شریف آباد و کشکوئیه باید مسدود می شد و مجوز حفر چاه جدید صادر شود که انجام شد و قرار شد در اولین فرصت حفاری انجام شود؛ همچنین جا به جایی و انتقال چاه تلمبه های کشاورزی که از نظر کیفیت آب و خاک وضعیت خوبی ندارند، با توافق آب منطقه ای انجام شود.
حجت الاسلام جلالی با اشاره به موضوع شهرک صنعتی و راههای روستایی تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمت ها در شهرک صنعتی بالاست سرمایه گذاران مایل به سرمایه گذاری در آن نیستند که ما اعلام کردیم در صورت حضور سرمایه گذار تسهیلگری کنیم تا شهرک فعال شود.
حجت الاسلام جلالی ابراز کرد: مدیر برق شمال استان هم در خصوص جابه جایی ترانس برق جاده علی آباد و جابه جایی برخی تیرهای برق قول همکاری داد و قرار شد یک هزار و ۵۰۰ لامپ برای روشنایی معابر کشکوئیه اختصاص یابد.
وی با اشاره به ادامه حضور در بخش کشکوئیه به تجلیل از کارکنان پایگاه اورژانس تقی آباد و دلجویی و عرض تسلیت به خانواده شهیدان رمضانی و زینلی اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان شورای اداری بخش کشکوئیه مشکلات روستاهای کشکوئیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان