امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

سرمایه گذاران سرمایه خود را در راستای اشتغالزایی در رفسنجان به کار گیرند

  • شناسه خبر: 188788
سرمایه گذاران سرمایه خود را در راستای اشتغالزایی در رفسنجان به کار گیرند

امام جمعه رفسنجان بر مدیریت درست سرمایه گذاری در شهرستان تاکید کرد.

خانه » آخرین اخبار » سرمایه گذاران سرمایه خود را در راستای اشتغالزایی در رفسنجان به کار گیرند

 

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران ضمن دعوت همگان به تقوی الهی و با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم دفاع مقدس این بود که ما از کشور دفاع کردیم و آغازگر جنگ نبودیم در نهضت امام حسین (ع) هم این معنا به وضوح مورد توجه قرار گیرد، آن امام دنبال جنگ نبود از امام حسین (ع) بیعت خواستند ایشان قبول نکردند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: تا روز عاشورا هم تا زمانیکه به یاران امام حسین (ع) حمله شد وارد جنگ شدند و از خودشان دفاع کردند درانقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم همین مسئله بود وقتی دشمن حمله می کند دفاع مرز و حدی ندارد بر همگان واجب می شود.

وی تصریح کرد: هر دفاعی مقدس نیست، دفاع از ظالم و ظلم باطل است، دفاع از جان، نوامیس، حق، اسلام و قرآن مقدس است همانطور رهبر انقلاب فرمودند ما در دوران دفاع مقدس از اسلام، نوامیس، اسلام و قرآن دفاع کردیم و این دفاع مقدس است و باید مورد توجه همه باشد.

عسکری افزود: تهاجم به ایران فقط به تهاجم صدام به کشور خلاصه نمی شد در واقع استکبار جهانی حزب بعث را برای حمله به ایران جلو انداخت و به دنبال آن کشورها جهانی از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه و…یا تجهیزات نظامی می فرستادند یا نیروی پیاده نظام به طوریکه ما از ۱۱ کشور دنیا اسیر داشتیم.

حجت الاسلام عسکری عنوان کرد: در گذشته بیش از ۷ کشور جزو ایران بوده که در زمان سلاطین از ایران جدا شدند. تاریخ گواه است ؛این جور نبوده که جنگ ما جنگی جزئی باشد بعد از پایان جنگ، آمریکا ۲۰ سال در شرق و غرب کشور  نیرو پیاده کرد به منظور اینکه اگر زمینه ای برای ظهورشان در ایران پیش آمد منتظر آوردن نیرو و امکانات نباشند و آنها این سالها منتظر ماندند این آرزو را به گور بردند و در آخر مجبور شدند از شرق ایران بیرون بروند.

امام جمعه رفسنجان به مسئله تحریف در آغاز و پایان جنگ دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تحریف ریشه قرآنی دارد دشمنان در مقابل حرکت های ائمه هم موضع می گرفتند و تحریف می کردند تحریف سابقه دیرینه دارد حتی دشمن در اصل اسلام و آموزه های الهی تحریف هایی ایجاد کرده که باید شفاف سازی شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در نهضت امام حسین آنچنان تحریف ایجاد کردند که جای جلاد و شهید عوض کردند در مسئله مهدویت و امام زمان و در انقلاب اسلامی هم در موضوع ولایت فقیه تحریف ایجاد می کنند.

عسکری بیان کرد: در هفته دفاع مقدس باید این فرصت ایجاد شود که برای نسل جدید و جوان دوران دفاع مقدس بازخوانی شود.

وی با اشاره به سوخت رسانی ایران به مردم مظلوم لبنان، گفت: ایران در اقدامی شجاعانه سوخت را به مردم مظلوم لبنان رساند و این یعنی دفاع از مردمی که مظلوم واقع شده اند.

امام جمعه با اشاره به اقتدار دریایی و اعزام ناوگان به اقیانوس اطلس که برای نخستین بار در تاریخ نیروی دریایی رقم خورده، گفت: تا کنون در این اقیانوس فعالیتی نداشتیم ناوگان ها طی چهار ماه این مسیر را پیمودند و این یک افتخار و اقتدار نظامی برای ماست که  ایران در ردیف سومین کشور جهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به مدیریت درست سرمایه گذاری در رفسنجان، گفت: اگر سرمایه ها به جای خارج از شهر و حتی خارج کشور در همین شهر مدیریت می شد آیا ۱۵ هزار نیروی جوان بیکار داشتیم؛ از همه کسانیکه سرمایه دارند می خواهیم این سرمایه را در جهت اشتغالزایی و استفاده درست به کار بگیرند.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: شنیده می شود چند هزار اسب در شهرستان وجود دارد اگر به جای آن دام نگهداری شود علاوه بر اشتغالزایی، می شود از فرآورده های آن استفاده کرد؛ امروز صنعت اسب دیگر مانند قدیم کارکردی ندارد باید از این ظرفیت درست استفاده کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری خطبه های 26 شهریورماه 1400 خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان