چالش نمایندگان استان کرمان در رابطه با انتخاب استاندار در حضور وزیر کشور؛

حجت الاسلام و المسلمین جلالی: به جای اسم بردن از اشخاص، شاخص ها را بیان کنیم

  • شناسه خبر: 188758
حجت الاسلام و المسلمین جلالی: به جای اسم بردن از اشخاص، شاخص ها را بیان کنیم

نماینده مردم رفسنجان گفت: نمایندگان بهتر است به جای لابی گری و اسم بردن از اشخاص، شاخص مطرح کنند و دست دولت را در انتخاب استاندار شایسته باز بگذارند.

خانه » آخرین اخبار » حجت الاسلام و المسلمین جلالی: به جای اسم بردن از اشخاص، شاخص ها را بیان کنیم

به گزارش خانه خشتی؛ در جلسه دوشنبه شب برخی از نمایندگان استان کرمان با وزیر کشور، یکی از نمایندگان خواستار ابقاء آقای زینی وند در جایگاه استانداری کرمان شد. یکی دیگر از نمایندگان نیز با حمایت از سخنان وی اظهار داشت: اگر بخواهید از استانداران فعلی استفاده کنید، بهترین گزینه آقای زینی وند است.
مطرح کردن نام آقای زینی وند از سوی این دو نماینده، مورد اعتراض شدید حجت الاسلام و السلمین جلالی نماینده رفسنجان قرار گرفت.
حجت الاسلام و السلمین جلالی خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: سکان اجرایی در دست دولت است و وظیفه نمایندگان، قانون گذاری است. تعامل دولت با نمایندگان خوب است؛ اما این نباید باعث دخالت نمایندگان در کار دولت و کند شدن روند امور شود.
وی  افزود: مقام معظم رهبری فرمودند نمایندگان در عزل و نصب ها دخالت نکنند. دلیل این فرمایش هم معلوم است؛ اولا نمایندگان عمدتا به دنبال فراهم کردن زمینه برای رای آوری خود هستند؛ ثانیا اختلاف نظر بین آنها زیاد است.
نماینده مردم رفسجان ادامه داد: الان در همین جمع در رابطه با استاندار کرمان چند نظر وجود دارد و درست نیست برخی از نمایندگان، اسم آقای زینی وند را مطرح کنند.
جلالی خاطر نشان کرد: اگر قرار بر مشورت باشد، باید با نماینده ولی فقیه در استان، سپاه استان و نیروهای انقلابی که در ستاد انتخاباتی فعال بودند نیز مشورت شود و نظرات آنان شنیده شود.
حجت الاسلام و السلمین دکتر جلالی ادامه داد: نمایندگان بهتر است به جای لابی گری و اسم بردن از اشخاص، شاخص مطرح کنند و دست دولت را در انتخاب استاندار شایسته باز بگذارند.
وی افزود: ما از وزیر کشور می خواهیم استانداری انقلابی، جوان و شاداب، دارای روحیه جهادی و حتی الامکان از نیروهای بومی کرمان انتخاب کند. این شاخص های مورد نظر ما است و در مصداق هر تصمیمی که دولت گرفت، مورد احترام ما است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
استاندار انتخاب استاندار کرمان حجت الاسلام جلالی رفسنجان نماینده مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان