موکب خاتم الانبیا رفسنجان اربعین امسال در کربلا مستقر می شود

  • شناسه خبر: 188728
موکب خاتم الانبیا رفسنجان اربعین امسال در کربلا مستقر می شود

مدیر موکب خاتم الانبیاء رفسنجان گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا بصورت محدود توفیق حضور به خدمت رسانی زائران آقا ابا عبدالله در کربلا را داریم.

خانه » آخرین اخبار » موکب خاتم الانبیا رفسنجان اربعین امسال در کربلا مستقر می شود

به گزارش خانه خشتی، علی میربابایی نائب رئیس شورای شهر رفسنجان و مدیر موکب خاتم الانبیاء در جمع خبرنگاران رفسنجان اظهار کرد: موکب خاتم الانبیا رفسنجان در سال قبل توفیق حضور در کربلا را نداشت و به واسطه ی این موضوع در بحث آزادی زندانیان ورود پیدا کرد.
وی به آزادی ۲۸ زندانی جرائم غیر عمد از زندان رفسنجان با پیگیری موکب خاتم الانبیاء اشاره کرد و گفت: این موضوع یک فرهنگ برای مردم رفسنجان شد و هیئت ها و خیریه ها پای کار آمدند تا جایی که هم اکنون زندانی جرائم غیر عمد در ستاد دیه رفسنجان نیست که بخواهد آزاد شود.
بابایی خاطر نشان کرد: امسال با توجه به مساله ی اتمام قرارداد پیمانکار دستگاه ام آر آی بیمارستان رفسنجان، با پیگیری که انجام شد و با همکاری خیریه ی کوثر، خانواده مرحوم سید علی احمدی دستگاه ام آر آی رفسنجان را بنام آن مرحوم خریداری کردند که هزینه ی در آمد حاصل از این دستگاه هم بصورت خیریه در اختیار بیماران بی بضاعت قرار می گیرد.


مدیر موکب خاتم الانبیاء رفسنجان به فعالیت های خیرخواهانه این موکب در طول سال اشاره کرد و گفت: تهیه ی سبد کالا و در اختیار گذاشتن خانواده های نیازمند انجام شده است و دو منزل مسکونی  نیز در شهر رفسنجان با همکاری بسیج و خیرین تا حدودی تکمیل شده است.
علی بابایی از حضور خادمان موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در مراسم اربعین امسال در کربلا خبر داد و گفت: امسال با توجه شرایط کرونا و حضور محدود زائران اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا، موکب خاتم الانبیاء نیز به صورت محدود توفیق حضور و خدمت رسانی به زائران آقا ابا عبدالله در کربلا  را کسب کرده است.

به نمایندگی از مردم شهر رفسنجان در کربلای معلی حاضر می شویم

وی با بیان اینکه به نمایندگی از مردم شهر رفسنجان در کربلای معلی حاضر می شویم تصریح کرد: خادمینی که امسال موکب را همراهی می کنند بصورت محدود است و بسیاری از خادمانی که پای کار موکب بودند و این دو سال در کارهای مختلف مثل ضد عفونی و دوخت ماسک و… کمک حال ما بودند، به دلیل هزینه بالای سفر و بضاعت مالی نتوانستند همراه ما باشند.
بابایی از مردم رفسنجان خواست تا همچون سالهای گذشته یاری رسان موکب برای نمایندگی رفسنجانی ها در خدمت رسانی به زوار اربعینی باشند.

 

اربعین ۱۳۹۸

مدیر موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در خصوص فعالیت های موکب در کربلا نیز بیان کرد: امسال هم در بخش تغذیه و آشپزخانه و چایخانه فعال هستیم، با توجه به اعلام آمادگی بسیج جامعه پزشکی در بخش درمانگاه نیز موکب فعال است.
بابایی گفت: با توجه به حضور محدود زوار در اربعین امسال به وسعت زائران غذا طبخ و روزانه دو تا سه هزار پرس غذا توزیع خواهد شد و  نانوایی موکب نیز بصورت محدود فعال است.

محدودیت انتقال کالای غیرنقدی از ایران به کربلا

وی به محدودیت های انتقال کالای غیرنقدی از ایران به کربلا اشاره کرد و گفت: با توجه به این موضوع که اقلام موردنیاز بایستی از شهر کربلا خریداری شوند، تقاضا داریم از خیرینی که همیشه بصورت غیر نقدی اقلام را در اختیار ما قرار می دادند، امسال بصورت نقدی این اهدایی خود را داشته باشند تا موکب بتوانید خدمات رسانی را در کربلا ارائه دهد.

مدیر موکب خاتم الانبیاء رفسنجان بیان کرد: دفتر موکب واقع در میدان شهیدان حسینی پذیرای عاشقان ساحت مقدس اباعبدالله الحسین برای اهدای کمک های خود به موکب است و همچنین شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۰۳۸۴۰ جهت واریز کمک های نقدی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اربعین اربعین1400 موکب موکب خاتم الانبیاء رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان