مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مطرح کرد؛

با نگاه ِ گرفتن سهمیه حضور در لیگ آسیا، رتبه ششم لیگ برتر را به دست می آوریم

  • شناسه خبر: 188726
با نگاه ِ گرفتن سهمیه حضور در لیگ آسیا، رتبه ششم لیگ برتر را به دست می آوریم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: معتقدم با نگاه ِ گرفتن سهمیه حضور در لیگ آسیا، رتبه ششم لیگ برتر را به دست خواهیم آورد و ذات خلقت خداوندی برای انسان به گونه ای رقم خورده که به هر چیزی خواهد رسید به شرط آنکه برای آن موفقیت تلاش کند و بجنگد.

خانه » آخرین اخبار » با نگاه ِ گرفتن سهمیه حضور در لیگ آسیا، رتبه ششم لیگ برتر را به دست می آوریم

به گزارش خانه خشتی؛ مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه ذات خلقت خداوندی برای انسان به گونه ای رقم خورده که به هر چیزی خواهد رسید به شرط آنکه برای آن موفقیت تلاش کند، گفت: امیدواریم همه با نگاهی بلند و الهی برای ارتقاء شخصیت تیم فوتبال مس رفسنجان تلاش کنند و ما نیز حمایت های لازم را ارائه خواهیم داد تا تیم به موفقیت های خوشحال کننده دست یابد.

به گزارش خانه خشتی؛ اردشیر سعد محمدی شامگاه یکشنبه در حاشیه حضور در تمرینات فوتبال تیم مس رفسنجان با اشاره به اینکه فوتبال ورزشی است که اکثر مردم آن را دوست دارند به بازیکنانی که به تازگی به تیم ملحق شده اند خوش آمد گفت و از بازیکنانی هم که در فصل قبل با زحمات فراوان باعث درخشش تیم در سطح ملی شدند تشکر کرد که در فصل قبل؛ تیم را در رتبه هشتم لیگ برتر قرار دادند.

وی مجموعه باشگاه صنعت مس رفسنجان را به لحاظ آرامش ِ اجتماعی، فرهنگی و مالی قابل اعتماد دانست و با اشاره به اینکه این باشگاه سال گذشته به نوعی این حس را پیدا کرده است افزود: امسال؛ برای به دست آوردن موفقیت لیگ برتر، تلاشی مضاعف را می طلبیم و این موفقیت، محقق نمی شود مگر اینکه علاوه بر همدلی و یکرنگی موجود در تیم؛ با تلاش مستمر و مداوم تیم، همراه باشد و امیدواریم با این تدابیر تیم فوتبال مس رفسنجان افتخار جدید بیافریند.
سعد محمدی تصریح کرد: مجموعه تیم فوتبال مس رفسنجان یکدل و یکرنگ است و دارای سرمربی حرفه ای است که این سرمربی هم دارای تفکر و بینش فوتبالی است و هدایت تیم را به درستی به دست گرفته است و برای مجموعه زحمت می کشد.

وی ادامه داد: امیدواریم همه با نگاه بلند و  الهی برای ارتقاء شخصیت تیم تمام تلاش را به کار بگیرید و ما نیز حمایت های لازم را ارائه خواهیم داد.

سعدمحمدی بیان کرد: معتقدم با نگاه ِ گرفتن سهمیه حضور در لیگ آسیا، رتبه ششم لیگ برتر را به دست خواهیم آورد و ذات خلقت خداوندی برای انسان به گونه ای رقم خورده که به هر چیزی خواهد رسید به شرط آنکه برای آن موفقیت تلاش کند و بجنگد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: زمین چمن طبیعی در چند هفته آینده در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان نصب می شود و این زمین راتحویل خواهیم داد و امیدواریم تا پایان امسال ورزشگاه رفسنجان تجهیز و سال آینده در باشگاه اختصاصی رفسنجان بازی کنید بنابراین سقف آرزوها را بالا ببرید و قطعا با این نگاه شرایط بهتری خواهید داشت.

وی اظهار کرد: در بخش صنعت، شرکت مس ایران سومین شرکت بورسی ایران است و امیدواریم با سرمایه گذاری هایی که در دست اقدام است سال آینده رتبه یکم بورسی را کسب کنیم.

تیم فوتبال مس رفسنجان برند اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دارد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با اذعان به اینکه بعد از پیروزی تیم فوتبال مس رفسنجان در راهیابی به لیگ برتر در سال گذشته؛ مردم شهرستان رفسنجان را به وجد آورده بود گفت: پیروزی این تیم در آینده موجب می شود مدتی شهررفسنجان واکسینه شود و مشکلات اجتماعی روند کاهشی را طی کند.

حجت الاسلام حسین جلالی بیان کرد: در روایات آمده است کسی که مسلمانی را خوشحال کند مثل این است که خدا را خوشحال می کند لذا با یک پیروزی شهر بانشاط می شود و این نشاط موجب کاهش معضلات اجتماعی و حتی موجب انگیزه در شهر می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم فوتبال مس رفسنجان برند اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را کسب کرده است انسان به امید زنده است و بعد از پیروزی مطمئن باشید نشاط و شادابی می آید بنابراین از اینکه برای شهر نشاط و شادابی و پویایی به ارمغان میاورید بزرگترین خدمت در حق مردم رفسنجان است که در کنار خدمات صنعتی انجام می دهید.

وی خاطرنشان کرد: کار تیمی پیروزی آفرین است، مربی خوبی دارید و زمینه رشد و شکوفایی ایشان بسیار بالا است.

تیم فوتبال مس رفسنجان به اندازه ۱۰ سال جهش یافته است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان هم در این نشست اظهار کرد: تشکر ویژه از دکتر اردشیر سعد محمدی داریم؛ نگاه و نگرشی جدید در باشگاه رفسنجان ایجاد شده و تیم مس رفسنجان طی دو سال اخیر به اندازه ۱۰ سال جهش یافته است.

مجید زیندینی مدیر عامل باشگاه، محمد ربیعی، علی علیزاده و کادر فنی این تیم را، اسطوره شهر رفسنجان معرفی کرد و گفت: تیم فوتبال مس رفسنجان در مسیر جدید ِ ثبات و رویش و رویکرد به آینده قرار دارد و این تیم زمانی به درخشش می رسد که همت همه ارکان اعم از مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی رفسنجان و غیره در آن دخیل باشند که خوشبختانه همت همه این ارکان را برای رسیدن به تعالی تیم، شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال مس رفسنجان به جلو می رود و سال گذشته هم با اعتقاد و هدف کسب تک رقمی پیش رفتیم و امسال هم امیدواریم سهمیه حضور در لیگ آسیا را به دست آوریم.
مهندس حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه هم در این جلسه تیم فوتبال مس رفسنجان برای مردم رفسنجان مهم تلقی و اظهار امیدواری کرد که با همت و حمایت همه ارکان، این تیم موفقیت های روز افزون را کسب خواهد کرد.
در این دیدار دکتر پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و علی رویگر رئیس اداره ورزش، جوانان شهرستان رفسنجان و مسولین باشگاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
باشگاه مس رفسنجان تمرینات فوتبال تیم مس رفسنجان رفسنجان سعدمحمدی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان