فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

ضرورت تلاش همه دستگاه های اجرایی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس

  • شناسه خبر: 188702
ضرورت تلاش همه دستگاه های اجرایی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس

فرماندار رفسنجان گفت: همه ی دستگاه های اجرایی باید در زنده نگه داشتن دفاع مقدس و فرهنگ شهادت کوشا باشند.

خانه » آخرین اخبار » ضرورت تلاش همه دستگاه های اجرایی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش خانه خشتی؛مجید فصیحی هرندی امروز در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در رفسنجان اظهار کرد: حضور رزمندگان بسیجی و سپاهی در دوران دفاع مقدس و همچنین حضور نیروهای مردمی پشت جبهه باعث شد منافع استکبار و رژیم بعث عراق که بسیار پیچیده و چند لایه بود هدف قرار دهند و اثر گذاری آن را کمرنگ کنند و جلوی پیشرفت های آنها را در کشور بگیرند.
فرماندار رفسنجان بیان کرد: ارتش عراق از هم گسسته بود و نیروهای انقلاب با تجربه هایی که بدست آوردند در درگیری هایی که در کشور بوده مخصوصا سال ۵۹ که اهداف نظامی عراق شروع شد، توانستند بر آنها غلبه کنند.
وی افزود: دفاع ما مقدس بود و درگیرهایی که داشتیم و فشارهایی که  بر روی جبهه نظامی بود و دشمن محاسباتی که روی کاغذ داشتند همه را درست عمل کردند اما یک محاسبه ای که نداشتند رهبری امام راحل بود و نفوذی که ایشان در دل های مردم ایران داشتند و مقاومت هایی که مردم کردند.
فرماندار رفسنجان عنوان کرد: اتحاد و هم پیوستگی یکی از ارکان فرهنگ اسلامی است. وقتی که افراد در یک محاورگی قرار می گیرند خیلی از گره ها را بازمی کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم در پشت جبهه بسیار خوب عمل کردند و در همه ی عرصه های جهادی و… حضور داشتند.
فصیحی هرندی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس علاوه بر زنده نگه  داشتن این دوران و تکریم خانواده شهدا و آزادگان و… توجه به فرهنگ شهادت و جهاد مهم است که این مهم توانست کشور و انقلاب را از سلطه دشمن مصون دارد.

فرماندار رفسنجان گفت: رزمندگان در عرصه های فراتر از کشور از جمله عراق، یمن، سوریه و…. در مقابل دشمنی که با نقشه های شوم و تشکیل گروهک های تکفیری در صدد این هستند دین و اسلام را خدشه دار کنند در جبهه های مقاومت، مقابله و ایستادگی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه ی دستگاه های اجرایی باید در زنده نگه داشتن دفاع مقدس و فرهنگ شهادت کوشا باشند، گفت: بهترین کار پاسداشت این است مخلصانه یاد شهدا باشیم و عمل مفید و خالصانه برای مردم باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس رفسنجان فرماندار مجید فصیحی هرندی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان