فرمانده سپاه رفسنجان مطرح کرد؛

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رفسنجان با اجرای بیش از ۲۵ عنوان برنامه

  • شناسه خبر: 188691
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رفسنجان با اجرای بیش از ۲۵ عنوان برنامه

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: آغاز هفته دفاع مقدس امسال مصادف با اربعین حسینی است و با اجرای بیش از ۲۵ عنوان برنامه گرامی داشته می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رفسنجان با اجرای بیش از ۲۵ عنوان برنامه

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ محمد پساوند امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رفسنجان اظهار کرد: آغاز هفته دفاع مقدس امسال مصادف شده با اربعین حسینی و این مهم بطور ویژه در برنامه های این هفتهی گرانقدر، دیده خواهد شد.

وی ” پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت”، “شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی سربازان”، “معنویت زنان و خانواده و سلامت”، “ولایتمداری جوانان، علم و دانش پژوهی”، “دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف”، “وحدت ملی و بصیرت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی”، “نیروهای مسلح بسیجیان عشایر و پیش مرگان کردمسلمان” و ” فرماندهان عزت مداران حماسه آفرین” را عناوین هفت روز هفته دفاع مقدس امسال  عنوان کرد.

فرمانده سپاه رفسنجان به ویژه برنامه های تدارک شده برای این هفته اشاره کرد و گفت: فضاسازی شهری، دیدار با امام جمعه شهرستان و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، گلباران گلزار شهدای سراسر شهرستان و حضور در نماز جمعه با همراهی بسیجیان از جمله برنامه های این هفته در نظر گرفته شده است.

پساوند اعزام تیم های جهادی به مناطق محروم، تجلیل از کادر درمان و مدافعان سلامت، دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس در ادارات، برپایی نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس، اهدای خون، برگزاری یادواره عابروی محله با رعایت پروتکل های بهداشتی، افتتاح طرح های عمرانی و فرهنگی، برپایی نشست های علمی پژوهشی، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و تولید محتوای ویژه دفاع مقدس را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس امسال در شهرستان رفسنجان برشمرد.

وی ضمن قدردانی از حمایت مجتمع مس سرچشمه و شهرداری رفسنجان در برپایی مراسم هفته دفاع مقدس در سال های گذشته بیان کرد: سال گذشته المان های زیبایی در سطح شهر نصب شد و امسال نیز امیدواریم در برپایی نمایشگاه فرهنگی یاری رسان ما باشند.

سرهنگ پساوند یادآور شد: بسیج ادارات رفسنجان با هماهنگی فرمانداری میز خدمت در مناطق محروم و روستاهای شهرستان در این هفته برپا می کند.

اعزام نیروهای بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم،  برپایی شب شعر توسط بسیج هنرمندان، برپایی غرفه های کارگاهی و روایتگری در سطح شهر و رژه موتوری توسط بسیج اصناف از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس امسال است که توسط فرمانده سپاه رفسنجان عنوان شد.

سرهنگ پساوند در این جلسه با ذکر خاطره ای از سردار سلیمانی اظهار کرد: خدا رحمت کن سردار سلیمانی را، ایشان قبل از شهادتشان در همایش فرماندهان سخنرانی و دغدغه ای داشتند و من خودم آرزو به دل ماندم اینکه چرا رزمندگان دفاع مقدس فراموش شدند چرا تجلیل نمی شود و یادی از آنها نمی کنیم.

پساوند گفت: ۱۱ هزار رزمنده در شهرستان رفسنجان حضور دارند که ۷ هزار نفر پرونده فعال دارند، در صورتیکه سازماندهی انجام شود تا بتوانیم بصورت تجمیعی یا انفرادی حداقل از ۵۰ درصد این رزمندگان تقدیر داشته باشیم، کار بزرگی خواهد شد.

وی یادآور شد: این رزمندگان گرانقدر چیزی از ما نمی خواهند و تنها یاد کردن از آنها موجب خوشنودی انهاست.

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: تعدادی لوح یادبود از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران برای اهدا به این عزیزان ارسال شده و از همه مسئولان شهرستان می خواهیم تا برای انجام این اقدام پای کار آیند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
فرمانده سپاه رفسنجان هفته دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان