تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در مسابقات کارگری جهان شرکت می کند

  • شناسه خبر: 188684
تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در مسابقات کارگری جهان شرکت می کند

رئیس تربیت بدنی کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: با توجه به اختصاص سهمیه مسابقات کارگری جهان فیفکو در سال جاری به استان کرمان، تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به‌عنوان قهرمان مسابقات کارگری استان، در مسابقات کارگری جهان شرکت می‌کند.

خانه » ورزشی » تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در مسابقات کارگری جهان شرکت می کند

به گزارش خانه خشتی؛ جواد حسنی در این رابطه اظهار داشت: با هدف ایجاد انگیزه، شور و نشاط و همدلی بیشتر در میان کارکنان، تربیت بدنی کارکنان مجتمع هرساله تیم‌های کارگری رشته‌های مختلف را به مسابقات شهرستان، استان و کشوری اعزام می‌کند.

وی افزود: در همین رابطه، تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در سال ۱۳۹۷ در مسابقات کارگری استان شرکت کرد و توانست قهرمانی مسابقات را کسب کند.

رئیس تربیت بدنی کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ادامه داد: با توجه به اختصاص سهمیه مسابقات کارگری جهان فیفکو در سال جاری به استان کرمان، این سهمیه به تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، قهرمان مسابقات استان، تعلق گرفت.

حسنی بیان کرد: با توجه به دیدگاه مثبت و روحیه ورزش‌دوستی و همچنین توجه ویژه به ورزش کارکنان از سوی دکتر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، ایشان نیز با حضور تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به‌عنوان نماینده ورزش کارگری کشور در مسابقات جهانی موافقت کردند.

وی با اشاره به انتخاب اعضای تیم توسط کادر فنی و تیم منتخب و آغاز تمرینات این تیم از ۱۰ خرداد سال جاری، افزود: این مسابقات به میزبانی کشور امارات از ۳۰ مهرماه تا سوم آبان‌ماه در شهر دبی برگزار می‌شود.

منبع: پایگاه خبری شما نیوز

انتهای پیام/

برچسب ها:
تیم فوتسال جهان رفسنجان شرکت کارگری مجتمع مس سرچشمه مسابقات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان