تشریح جزئیات ساماندهی کارگران فصلی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 188319
تشریح جزئیات ساماندهی کارگران فصلی در رفسنجان

فرماندار رفسنجان جزئیات ساماندهی کارگران فصلی در این شهرستان را تشریح کرد.

خانه » آخرین اخبار » تشریح جزئیات ساماندهی کارگران فصلی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فصل برداشت پسته و حضور کارگران فصلی در شهرستان، اظهار کرد: امسال با توجه به کم بودن میزان پسته نسبت‌ به سال گذشته تعداد کارگران فصلی هم باید کمتر باشد و کسانی که قصد مهاجرت به رفسنجان را دارند این‌موضوع را مدنظر داشته باشند.

فرماندار رفسنجان با تاکید بر ساماندهی کارگران فصلی، افزود: برای ساماندهی کارگران فصلی طبق روال سال های گذشته  جایگاهی در حاشیه میدان امام حسین علیه‌السلام احداث و به امکانات اولیه مجهز  و آماده شده‌است.

وی در خصوص امنیت فصل برداشت پسته نیز گفت: سال گذشته در برخی روستاها و همچنین در شهر تمهیداتی توسط نیروی انتظامی و دادستانی اندیشیده شده، دوربین‌های پایش نظارتی در بخش مرکزی نصب شده و دادستان هفته گذشته بازدیدی داشت و جلساتی در بخش‌های نوق و کشکوئیه برگزار شد و توصیه‌های لازم برای امنیت در این مدت را ابلاغ کرد. نیروهای نظامی و بسیج توجیه هستند امیدواریم امسال نیز موارد سرقت در حد صفر باشد.

وی عنوان کرد: امیدواریم امسال هم همچون پارسال که موارد سرقت خرد و کلان پسته در  پایین و صفر بود باشد ضمن اینکه شعبه ویژه رسیدگی به سرقت پسته هم در دادگستری رفسنجان راه‌اندازی شده‌است.

فصیحی هرندی گفت: در فرآوری و نگهداری پسته توصیه می شود حداقل‌های مسائل امنیتی را به کار ببرید از نگهبانانی که آنها را کاملاً می شناسید استفاده کنید و آن‌ها را به مراجع مربوط معرفی کنید تا از صلاحیت آن‌ها مطمئن باشید و سعی شود از کارگران بومی قابل‌اعتماد استفاده شود.

وی خاطرنشان با بیان اینکه نان یکی از مواردی است که مصرف آن در فصل برداشت پسته در رفسنجان توسط کارگران افزایش می یابد، گفت: به همکاران در اداره صنعت و معدن و اتحادیه نانوایان هم توصیه می‌کنیم که نظارت بیشتری در خصوص کیفیت و وزن نان داشته باشند.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: از مردم هم تقاضا داریم که نان تولید شده را به مصارف غیرانسانی نرسانند و  چنانچه چنین موضوعی را مشاهده کردند با شماره‌تلفن ۰۹۱۳۱۹۳۰۶۴۱ موضوع کیفیت، مصارف عیرانسانی نان و تعطیلی نانوایی ها را پیامک کنند.

وی افزود: از نانوایان هم می‌خواهیم  و نان با کیفیت به مشتریان ارائه دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
برداشت پسته پسته رفسنجان فرماندار کارگران فصلی مجید فصیحی هرندی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان