با حضور معاون استاندار کرمان صورت گرفت؛

افتتاح چندین طرح عمرانی در شهرستان های انار و رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 188286
افتتاح چندین طرح عمرانی در شهرستان های انار و رفسنجان + عکس

چندین طرح عمرانی با حضور واعظی معاون استاندار کرمان در شهرستان های انار و رفسنجان افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح چندین طرح عمرانی در شهرستان های انار و رفسنجان + عکس

به گزارش خانه خشتی؛ چندین طرح عمرانی در شهرستان های رفسنجان و انار با حضور واعظی معاون استاندار کرمان و مسئولان شهرستان افتتاح و بهره برداری شد.

سالن آزمون الکترونیکی شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی به متراژ ۸۰۰ مترمربع و هزینه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در دانشکده پرستاری با ظرفیت ۲۷۰ نفر افتتاح شد.

همچنین مرکز دهیاری و شورای اسلامی روستای حمیدآباد به متراژ ۱۷ هزار مترمربع و اعتبار ۱۷ میلیارد ریال بهره برداری شد.

سه طرح توسعه شبکه گاز خانگی و صنعتی، انبار دارویی و آزمایشگاه بیمارستان انار به نمایندگی از ۲۰ طرح با هزینه ای بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

این طرح ها شامل طرح های عمران روستایی، طرح های عمران شهری، نصب دوربین های پایش تصویری، تکمیل آزمایشگاه و انبار دارویی، توسعه شبکه گاز ، اصلاح و توسعه شبکه برق، اجرای طرح های آبخیزداری و منابع طبیعی و طرح های توسعه کشاورزی و اقتصادی بود.

آزمایشگاه تخصصی شهرستان انار در  ۴۰۰ مترمربع زیر بنا با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، انبار دارویی ۲۵۰ متر  با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.
همچنین برای تکمیل ساختمان آزمایشگاه بیمارستان ولی عصر انار نیز خیر سلامت حاج محمدعلی ذوالفقاری مبلغ ۱۷ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

پایگاه اورژانس شهری شماره ۳ با زیربنای ۲۰ قصب با بودجه مصوب استانی ٣۵٠ میلیون تومان و تخصیص استانی ٢۵٠ میلیون تومان و مابقی از محل منابع دانشگاه و کمک های مجتمع مس بالغ بر ٢٠٠ میلیون تومان بهره برداری شد. با افتتاح این مرکز ۹ نفر در این پایگاه مشغول به کار شدند.

دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حاشیه افتتاحیه های دانشگاه علوم پزشکی گفت:از مجموع  ۱۵ میلیارد تومانی که مربوط به پروژه های امروز دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بوده قریب به ۲میلیارد آن از محل کمک های خیران و ۲۰۰ میلیون تومان از محل کمک های مس سرچشمه و قریب به ۱۳ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت خانه دانشگاه علوم پزشکی احداث شده است.

عکس از بهرخ امیری

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
افتتاحیه طرح های عمرانی هفته دولت واعظی معاون استاندار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان