سرلشکر سلامی در بازدید از اجرای طرح شهید سلیمانی در کرمان عنوان کرد؛

تاکید بر همکاری سپاه با وزارت بهداشت/ ورود واکسن “نورا” به فاز دوم کارآزمایی بالینی

  • شناسه خبر: 187973
تاکید بر همکاری سپاه با وزارت بهداشت/ ورود واکسن “نورا” به فاز دوم کارآزمایی بالینی

سرلشکر سلامی در بازدید از اجرای طرح شهید سلیمانی در کرمان گفت: تاکید و توصیه ما این است که نیروهای سپاه مشارکت خود را با وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز واکسیناسیون ادامه دهند.

خانه » پزشکی و سلامت » تاکید بر همکاری سپاه با وزارت بهداشت/ ورود واکسن “نورا” به فاز دوم کارآزمایی بالینی

به گزارش خانه خشتی، سرلشکر حسین سلامی صبح امروز ضمن بازدید از بیمارستان فاطمه الزهرا(س) نیروی زمینی سپاه کرمان در جمع خبرنگاران گفت: هدف از سفر به استان کرمان بازدید از نحوه مشارکت برادران ما در سپاه و بسیج در مدیریت و مهار بیماری کرونا است که متاسفانه بدلیل شیوع گسترده آن خصوصا در استان کرمان با ابتلاهای زیادی روبرو هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: البته با زحمات کادر درمان در بخش بهداشت و درمان در روند واکسیناسیون خوشبختانه نسبت فوتی ها به نسبت ابتلاها نسبت پایین تری دارد.

وی با اشاره به فرمان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص سپاه و بسیج به عرصه اجرا توضح داد: هدف اساسی این است که طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام ظرفیت و بضاعت اجرا شود امروز از بخشی از مراکز واکسیناسیون کرمان بازدید کردیم و در نهایت اینجا که بیمارستان فاطمه الزهرا(س) نیروی زمینی سپاه هست کار ارزنده ای صورت گرفته و موفق شدند تقریبا ۶۴ تخت به تختهای متعلق به بیماران کرونایی اضافه کنند و بیش از ۷۰ درصد تختهای این بیمارستان به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کند.

سرلشکر سلامی اظهار کرد: تاکید و توصیه ما این است که نیروهای سپاه مشارکت خود را با وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز واکسیناسیون ادامه دهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ابتکار بیمارستان فاطمه الزهرا(س) در اجرای امداد اجتماعی به بیماران کم بضاعت عنوان کرد: در طرح شهید سلیمانی و رجوع به خانه ها ابتکار خوبی در کرمان انجام شده که اکیپهای موتورسواری را شکل دادند و اینها نیازهای خانواده هایی که کم توان هستند از نظر خرید دارو و موارد دیگری را انجام می دهند و تلاش دارند یک امداد اجتماعی را در این پدیده رقم زنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم و بسیج و سپاه و بیمارستانها و مراکز علوم پزشکی بتوانیم از این اوج بیماری مرحله پنجم هم عبور کنیم تا با گسترش واکسیناسیون و رعایت پروتکلها بتوانیم به تدریج بر این بیماری به شکل قابل قبولی غلبه کنیم.
‌‌فرمانده‌ کل سپاه د‌ر خصوص آخرین وضعیت واکسن “نورا” توضیح داد: این واکسن در مرحله اول تست بالینی موفقیت‌آمیز بود و ان‌شاءالله وارد فاز دوم آزمایش‌های بالینی شده‌ایم.
سرلشکر سلامی عنوان کرد: وزارت بهداشت و درمان مراحل طی‌شده توسط متخصصان دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله(عج)  را با یک دقت خاص و ویژه زیر نظر دارند و تولید واکسن مراحل طبیعی خود را طی می‌کند که ان‌شاءالله  ظرف چند ماه آینده واکسن به مرحله نهایی می‌رسد.
انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید بیمارستان فاطمه الزهرا " س" سرلشکر سلامی طرح شهید سلیمانی کرونا همکاری سپاه با وزارت بهداشت ورود واکسن "نورا"
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان