یادداشت/

خطر ظهور شهردار غیر انقلابی

  • شناسه خبر: 187498
خطر ظهور شهردار غیر انقلابی

حضور برخی در این دوره شورای شهر رفسنجان بیشتر از آنکه نتیجه اقبال مردم باشد نتیجه تبار گرایی است

خانه » اجتماعی » خطر ظهور شهردار غیر انقلابی

به گزارش خانه خشتی؛ انتخابات شورای ششم در رفسنجان ترکیبی ۶ نفره از معتقدان به انقلاب و مدیریت جهادی برآمده از آن را راهی شورای شهر رفسنجان کرده است.
شاید میان این شش نفر اشخاصی باشند که به شکل رسمی جزوی از جناح های انقلابی شهر نباشند اما منش و روش آنها گواهی بر نگاه جهادی آنها دارد.
اما حضور برخی در این دوره شورای شهر بیشتر از آنکه نتیجه اقبال مردم باشد نتیجه تبار گرایی است که شایعاتی در خصوص برخی تخلفات انتخاباتی نیز آن را همراهی می کند.
و نکته جالب، این که شخص مورد نظر بیشترین فعالیت و لابی را برای تصدی شهرداری رفسنجان تا بدین لحظه داشته است.
پس صورت مسله این است که شخصی که شایعات بسیاری در خصوص تخلفاتش به گوش می‌رسد و بر خلاف روح حاکم بر شورا هیچ گرایشی به جریان انقلابی شهر ندارد بدنبال تصدی پست شهرداری رفسنجان است .
اینکه چه شده که این شخص طمع به کرسی شهرداری کرده حدیث مفصلی است که در زمان مناسب بدان پرداخته خواهد شد اما به عنوان عضوی کوچک از جریان انقلابی رفسنجان به اعضا محترم شورای ششم گوشزد میکنیم که سپردن کرسی شهرداری به اشخاص پر حاشیه که تعلق خاطری هم به طیف انقلابی ندارند وارد شدن به رویه ای پر خطر است که شاید فاجعه ای چون دوران مدیریت های قبلی را به بار آورد.
اینکه فرصت تعیین شهرداری انقلابی ، متعهد و کارامد را قربانی زد و بندهای سیاسی کنید آنهم در برابر شخصیتی که حواشی بسیاری از جمله قوم گرایی در شهرداری را در کارنامه دارد خطای استراتژیکی است که به راحتی بخشیده نخواهد شد.
پس خاضعانه از اعضاء انقلابی خود در شورا می خواهیم با انتخاب یک شهردار کار آمد از فرصت چهار ساله پیش رو بهره برده و برگ زرینی در کارنامه جبهه انقلاب اسلامی شهر به ثبت رسانید.
من الله توفیق

نوشته از سید علی حقگو

انتهای پیام/

برچسب ها:
شهردار رفسنجان شهردار رفسنجان گردشگری خیابان بنفشه شورای شهر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    ملت بر حسب وظیفه رای دادند حالا نوبت شماست که شهردار انقلابی انتخاب کنید وگرنه حلالتان نمی کنیم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان