رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان:

صدور مجوز ۲ رشته محل جدید در دانشگاه پیام نور رفسنجان

  • شناسه خبر: 187429
صدور مجوز ۲ رشته محل جدید در دانشگاه پیام نور رفسنجان

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت: دانشگاه پیام نور رفسنجان برای ترم مهرماه سال جاری در دو رشته جدید با عناوین “مدیریت امور بانکداری”و “مدیریت بیمه”، در مقطع کارشناسی پذیرش دانشجو خواهد داشت.

خانه » آخرین اخبار » صدور مجوز ۲ رشته محل جدید در دانشگاه پیام نور رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی دانشگاه، احسان مهرابی گوهری رییس دانشگاه با اعلام این خبر گفت: باتوجه به پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه و نیازسنجی صورت گرفته و پیرو درخواست و پیگیری های انجام شده این واحد دانشگاهی و موافقت و مساعدت ستاد استان ، سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری ، دانشگاه پیام نور رفسنجان برای ترم مهرماه سال جاری در دو رشته جدید با عناوین “مدیریت امور بانکداری”و “مدیریت بیمه”، در مقطع کارشناسی پذیرش دانشجو خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به امکانات و ظرفیت‌های خوبی که دانشگاه پیام نور رفسنجان وجود دارد، ان شاالله با استقبال بسیار خوب علاقمندان تحصیل در این دو رشته مواجه خواهیم شد.

مهرابی با اشاره به نخبگان موجود در استان کرمان و شهرستان رفسنجان در زمینه رشته‌های مدیریت امور بانکی و مدیریت بیمه، تصریح کرد: علاوه بر استفاده از ظرفیت اعضای هیأت علمی دانشگاه از پتانسیل و ظرفیت افراد باسابقه و تحصیلکرده برای تدریس در رشته‌های مذکور استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
احسان مهرابی گوهری دانشگاه پیام نور رفسنجان مجوز 2 رشته
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان