نماینده رفسنجان و انار در مجلس:

تصفیه‌خانه آب رفسنجان پیشرفت خوبی دارد

  • شناسه خبر: 187409
تصفیه‌خانه آب رفسنجان پیشرفت خوبی دارد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای از پیشرفت تصفیه‌خانه آب مرکزی رفسنجان ابراز رضایت کرد و نسبت به پیگیری اخذ مجوز واردات اقلام مورد نیاز این پروژه قول مساعد داد.

خانه » اجتماعی » تصفیه‌خانه آب رفسنجان پیشرفت خوبی دارد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه آب شرب شهرستان رفسنجان اظهار کرد: الحمدالله پیشرفت کار خیلی خوب بود. یکی از دو مخزن به گنجایش ۲۰ هزار متر مکعب تقریبا کامل شده و مخزن دوم هم تا آخر هفته خاک‌برداری آن تمام می‌شود و در مجموع ۴۰ هزار متر مکعب آب در این دو مخزن تصفیه می‌شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: محل فیلتراسیون و ساختمان اداری این پروژه تقریبا آماده شده است، کار به خوبی پیش می رود و در خصوص مشکلی که در زمینه سوخت گازوئیل داشتند با تماسی که با شرکت نفت گرفتم امیدوارم مشکل حل شود؛ ضمن اینکه کمبود سیمان برای اجرای این پروژه هم با همت فرماندار حل شده است.
وی با بیان اینکه سرانه شهرها برای مخازن آب ۴۰ هزار متر مکعب است که ما در رفسنجان ۸۰ هزار متر مکعب مخزن داریم، افزود: این یعنی ۱۰۰ درصد از سرانه کشوری بالاتر هستیم.
حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: بنا هست تا نیمه آبان ۱۴۰۱ تصفیه خانه تحویل داده شود و آذرماه ۱۴۰۱ وارد مدار شود؛ پیگیر نصب زمان‌سنج هستیم که مردم مرتب رصد کنند و این زمان سنج در مسیر دوراهی سرچشمه نصب شود.
وی با ذکر این مطلب که پیشنهاد اعطای تشویقی به پیمانکار در صورت تحویل زودتر از زمان مقرر قرارداد، دادیم، تصریح کرد: هرچه زودتر این پروژه به اتمام برسد مردم از آب دارای فلزات سنگین و آرسنیک رهایی پیدا می کنند بنابراین سرعت عمل در اتمام این پروژه خیلی اهمیت دارد.
وی با اظهار رضایت از پیشرفت پروژه تصفیه خانه آب مرکزی رفسنجان نسبت به پیگیری مجوز واردات اقلام مورد نیاز که باید از خارج تأمین شود قول پیگیری از وزارت صمت داد که مجوز واردات این اقلام اخذ شود و قطعات مورد نیاز تأمین گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید تصفیه‌خانه آب رفسنجان حسین جلالی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان