مشکلات دهستان قاسم آباد حاجی رفسنجان بررسی شد

  • شناسه خبر: 187404
مشکلات دهستان قاسم آباد حاجی رفسنجان بررسی شد

با حضور نماینده، فرماندار و جمعی از مسؤولان ادارات شهرستان مشکلات دهستان قاسم آباد حاجی رفسنجان بررسی و نسبت حل و فصل آن تصمیم گیری شد.

خانه » آخرین اخبار » مشکلات دهستان قاسم آباد حاجی رفسنجان بررسی شد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام  حسین جلالی در خصوص پیگیری مشکلات حومه شرقی اظهار کرد: در ادامه بازدید میدانی کارشناسان دفتر نماینده، با حضور فرماندار و مسؤولان ادارات مرتبط جلسه ای در قاسم آباد برگزار شد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عنوان کرد: ۱۴ روستا در دهستان قاسم آباد داریم که قبل از برگزاری جلسه، از مفت آباد بازدید میدانی را شروع کردیم و قرار شد مسؤولان در خصوص مشکلات احصاءشده از جمله؛ در حوزه مسکن و شهرسازی، محورهای مواصلاتی روستاها، واگذاری اراضی ملی، زمین های وقفی، اینترنت، مخابرات، آنتن دهی تلفن همراه، آب، فرسودگی شبکه آب، افت فشار آب، برق، روشنایی معابر، مسائل امنیتی و انتظامی و میراث فرهنگی رسیدگی کنند.
حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: مصوبات جلسه را طی هفته جاری به ادارات ابلاغ می کنیم و مدت یک ماه فرصت دارند که برای حل مشکلات مردم در کوتاه مدت اقدام کنند و هر مشکلی که به زمان بیشتری نیاز دارد برای حل آن برنامه خود را ارائه دهند.
وی خاطرنشان کرد: مناطق بعدی که مورد بررسی قرار می گیرد؛ بهرمان، جوادیه فلاح، هرمزآباد، لاهیجان، کبوترخان، خنامان و دهستان آزادگان خواهند بود.


انتهای پیام/

برچسب ها:
حسین جلالی دهستان قاسم آباد حاجی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان