رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد؛

رفسنجان در تب شدید کرونا می سوزد

  • شناسه خبر: 187385
رفسنجان در تب شدید کرونا می سوزد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه اوضاع این شهرستان از نظر کرونا فوق قرمز است و در تب شدید کرونا می سوزد از مردم خواست که باور کنند در وسط یک فاجعه ناگوار قرار گرفته اند و دورهمی ها را لغو کنند.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان در تب شدید کرونا می سوزد

به گزارش خانه خشتی؛  علی اسماعیلی ندیمی اظهار کرد: همه جای کشور و از جمله شهرمان در تب کرونا می سوزد و کادرهای بهداشتی و درمانی با همه توان و به نوعی تنها در وسط معرکه هستند.

وی افزود: این فرشتگان سفیدپوش از اینکه هر روز شاهد از دست دادن جان همشهریان خود که بر اثر غفلت مبتلا به کرونا شده و جان خودرا از دست می دهند بسیار متاثر و نگران هستند.

دکتر اسماعیلی تصریح کرد: آن ها گله مند از مردم هستند که همچنان با سهل انگاری و عادی انگاری نسبت به بیماری کرونا، در اجتماع حضور پر رنگ و غیر ضروری دارند و بنظر میرسد مردم باور ندارند که در وسط فاجعه ای ناگوار هستند.

وی از مردم خواست: هر آنچه که در مبارزه با این بیماری از دستشان بر می آید انجام دهند تا سلامتی هیچ کسی به خطر نیفتد.

دکتر اسماعیلی ندیمی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم انتقال ویروس کرونا مهمانی ها و دورهمی ها و سفرها می باشد؛ عنوان کرد: مردم حتی اگر یک مهمانی، یک جشن، یک کاروان و یک سفر و … را لغو کنند بدون تردید کار نیکویی انجام داده و این کار در نجات جان انسان ها از ارزش زیادی برخوردار است.

وی افزود: آمار بستری‌های کرونا در رفسنجان همچنان روند صعودی دارد تا جایی که اکثر بخش های بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

دکتر اسماعیلی تصریح کرد: یکشنبه ۱۱ مرداد ۷ فوتی ناشی از بیماری کرونا در رفسنجان داشتیم و آن ها را ناباورانه از دست دادیم که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به حال چنین روزی با این تعداد فوتی را تجربه نکرده بودیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خیر کرونا رفسنجان علی اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان