هدیه ۱۰۰ میلیون تومانی شورای پنجم به رتبه تک رقمی کنکور در رفسنجان

  • شناسه خبر: 187370
هدیه ۱۰۰ میلیون تومانی شورای پنجم به رتبه تک رقمی کنکور در رفسنجان

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان از اعطای هدیه ی ۱۰۰ میلیون تومانی شورای پنجم به رتبه ی تک رقمی کشوری در رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » هدیه ۱۰۰ میلیون تومانی شورای پنجم به رتبه تک رقمی کنکور در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان عصر امروز دویست و پنجمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان و با حضور اعضای شورای شهر و باهدف بررسی لوایح ارسالی برگزارشد در حاشیه این نشست رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان از اعطای هدیه ی ۱۰۰ میلیون تومانی شورای پنجم به محمدشایان شعبانی رتبه ی دو کشوری در رفسنجان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان ضمن تبریک ۲۴ ذی الحجه روز بزرگ مباهله با اعلام این خبر افزود: این کار در راستای قدردانی از اهتمام و تلاش دانش آموز  محمد شایان شعبانی به جهت ارتقا نام رفسنجان در سطح کشور و بین الملل و ایجاد انگیزه شور و نشاط علمی بیشتر در دانش آموزان جهت کسب رتبه های برتر کشوری در کنکور سراسری انجام می شود.

وی از دانش اموزان سال آخر متوسطه که برای کنکور ۱۴۰۱ آماده میشوند نیز خواست با تلاش و فعالیت بیشتر حضور رتبه های تک رقمی در سال آینده شاهد باشیم .

اعضای شورای شهرنیز در این نشست ضمن قدردانی از وی این موفقیت را به خانواده ایشان تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند .

شایان ذکر است محمد شایان شعبانی رتبه دو کنکور ریاضی را درماراتن کنکور سراسری ۱۴۰۰ کسب نموده است.همچنین شورای پنجم مصوب نمود به دانش آموزان رفسنجانی با رتبه دورقمی کنکور یک سکه تمام بهارآزادی اهدا نماید .

در ادامه این نشست نامه مربوط به کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان و مشارکت در طرح کوثر غدیرنیز مورد بحث وبررسی قرار گرفت و مقررشدبه نیت ۱۴ معصوم  مبلغ ۲ میلیارد ریال برای کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت گردد.

همچنین شورای پنجم از منصور پور میرزایی به دلیل کسب سهمیه در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو در شهریورماه با اعطای هدیه ی ۵۰ میلیون تومانی در این نشست قدردانی کرد.

درپایان این نشست پیشنهاد شهرداری رفسنجان مبنی بر نامگذاری بوستان ها ومعابر سطح شهر مورد بحث وبررسی قرار گرفت وبا مصوبه شورای شهر بوستان واقع در بلوار شهید محمدی به نام بوستان خورشید ؛ بوستان واقع در مصطفی خمینی ۵۵ به نام محبت؛ میدان جدید الاحداث محله کریم آباد به نام سردارشهیدحاج علی محمدی پور؛ بوستان واقع در خیابان نظام مهندسی به نام مهندسی؛ پل واقع در بلوار شهیدزینلی به نام پل نخل ؛ بوستان واقع در خیابان دکتر حسابی به نام کارآفرین؛ بوستان واقع در خیابان شهید میرافضلی به نام جهاددانشگاهی ؛ پل واقع در بلوار زیتون به نام پل زیتون و بوستان جدید الاحداث ورودی کرمان به رفسنجان به نام  طلای سبز نامگذاری شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رتبه برتر کنکور رفسنجان هدیه شورای پنجم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان