علیزاده: با تمام قدرت مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کنیم

  • شناسه خبر: 187212
علیزاده: با تمام قدرت مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کنیم

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: با تمام قدرت مقابل ذوب‌‌آهن بازی می کنیم و اگر نتیجه بگیریم، در فصل اول به دو هدف رسیده‌ایم.

خانه » رفسنجان » علیزاده: با تمام قدرت مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کنیم

 

علیزاده: با تمام قدرت مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کنیم

 

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: با تمام قدرت مقابل ذوب‌‌آهن بازی می کنیم و اگر نتیجه بگیریم، در فصل اول به دو هدف رسیده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان و به نقل از خبرگزاری فارس علی علیزاده در خصوص برد مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: به تیم پر مهره پدیده خسته نباشید می‌گویم. این تیم کادر فنی خوبی دارد که دوستان قدیم من هستند. در این بازی کفه ترازو به نفع ما سنگینی می‌کرد و بهتر کار کردیم. توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و نتیجه هم گرفتیم.

معاون فنی مس رفسنجان در مورد اینکه آیا با توجه به قطعی شدن بقای این تیم در لیگ برتر بازی آخر مقابل ذوب‌آهن تشریفاتی خواهد بود، گفت: اصلا اینطور نیست. ما به هدفمان رسیدیم و در لیگ برتر ماندیم اما باید از اعتبار و اقتدار خودمان دفاع کنیم. باید از بازیکنان و کادر فنی به خاطر یک فصل سخت تشکر کنم و به آن‌ها خسته نباشید بگویم.

وی افزود: مس رفسنجان الان شخصیت و احترام دارد؛ در حالیکه ابتدای فصل طور دیگری به ما نگاه می‌کردند. خداراشکر توانستیم به هدفمان برسیم اما در بازی آخر هم با قدرت در زمین حاضر می‌شویم. مدیرعامل ما نیز برای این دیدار پاداش ویژه‌ای می‌پردازد تا بچه‌ها در زمین محکم حاضر شوند. اگر از این بازی نتیجه بگیریم، می‌توانیم تک رقمی شویم و در این صورت در فصل اول حضور در لیگ برتر به دو هدف دست پیدا کرده‌ایم.

علیزاده در مورد اینکه شایعاتی مبنی بر اینکه مس رفسنجان و ذوب‌آهن صنعتی هستند و به همین خاطر ممکن است نتیجه به سود تیم اصفهانی رقم بخورد، گفت: باشگاه مس تازه تاسیس نیست. حدود ۱۴ سال در لیگ یک حضور داشته و همیشه به تیم اخلاق معروف بوده. متاسفانه اگر تیمی نتیجه نگیرد، انگ تبانی می‌زنند و حرف‌های بی دروپیکری مانند اینکه هر دو صنعتی هستند یا از یک کارخانه هستند و… مطرح می‌شود. این حرف‌ها صحیح نیست. با تمام قدرت مقابل ذوب‌‌آهن بازی می کنیم و به دنبال برد در این مسابقه هستیم.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد ادامه همکاری با سرمربی تیم عنوان کرد: قرارداد محمد ربیعی را به مدت دو فصل دیگر تمدید کردیم و او قطعا فصل آینده هم سرمربی ما خواهد بود. منتظریم که مسابقات این فصل تمام شود و بعد از آن ربیعی برنامه خودش را به ما اعلام کند تا بر اساس خواسته‌های او به جذب بازیکن و تقویت تیم بپردازیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مس رفسنجان در جذب بازیکنان بریز و بپاش می‌کند، گفت: اصلا اینطور نیست. به جرات می‌گویم یک سوم برخی تیم‌ها هم خرج نکردیم. نیمی از تیم‌های لیگ برتر بیشتر از ما هزینه کردند.  ما به اندازه جیبمان خرج می‌کنیم. اگر در آینده خدای ناکرده اتفاقی بیفتد دوست نداریم بدهی‌های سنگینی روی دست باشگاه بماند. سعی می‌کنیم بر اساس بودجه خودمان مهره‌های مد نظر سرمربی را جذب کنیم تا به امید خدا در فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

 

برچسب ها:
باشگاه صنعت مس رفسنجان علی علیزاده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان