سرمربی مس رفسنجان مطرح کرد؛

مس رفسنجان تنها تیمی است یک پنالتی هم برایش گرفته نشد

  • شناسه خبر: 187116
مس رفسنجان تنها تیمی است یک پنالتی هم برایش گرفته نشد

سرمربی مس رفسنجان گفت: مس رفسنجان در این فصل ۲۹ بازی رسمی انجام داده و تنها تیمی است که تاکنون یک پنالتی هم برای ما گرفته نشده است.

خانه » آخرین اخبار » مس رفسنجان تنها تیمی است یک پنالتی هم برایش گرفته نشد

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده مشهد اظهار کرد: بازی فردا از آنجاییکه دو تیم جایگاه خودشان را در لیگ تثبیت کردند بازی است که به لحاظ آرامش ذهنی بیشتر به سمت کیفیت پیش می رود.

وی افزود: آخرین بازی ما در لیگ است که در رفسنجان میزبانی می‌کنیم و امیدواریم در فصل آتی در چمن طبیعی ورزشگاه صنعت مس بتوانیم میزبان تیم‌ها باشیم. این فصل سخت بود و از همه عوامل اجرایی تشکر می‌کنم که اولین تجربه را در میزبانی داشتند و امیدواریم در فصل جدید با رفع کمبودها بتوانیم در مسیر پیشرفت تیم و موفقیت و اهداف بعدی گام برداریم.

ربیعی بیان کرد: متاسفانه چند وقت است که کریم‌زاده و قائم اسلامی خواه را به دلیل مصدومیت نداریم و حسن جعفری هم در بازی قبلی با کارت قرمز داور مواجه شد، مربی نیستم که خیلی زیاد در رابطه با داوری صحبت کنم اما بعضی وقت‌ها اگر در رابطه با داوری بازی صحبت نشود شاید برداشت‌های غلط شود.

وی گفت: اما مس رفسنجان تیمی است که در حق آن اجحاف‌های زیادی شده است. خطای جعفری در بازی پیش حتی کارت هم نداشت، چه برسد به کارت قرمز. ما این حق را به کمیته داوران می‌دهیم که بخواهد از داوران جوان برای تجربه‌اندوزی استفاده کند اما انصاف را هم باید رعایت کنند و همین تصمیمات می‌تواند در طول یک فصل در روند یک بازی تاثیرگذار باشد.

ربیعی اضافه کرد: مس رفسنجان در این فصل ۲۹ بازی رسمی انجام داده و تنها تیمی است که تاکنون یک پنالتی هم برای ما گرفته نشده است. یک پنالتی اگر برای ما گرفته می‌شد، گلایه ای نداریم ما برای نتایج پاسخگو هستیم اگر به جدول نگاه کنیم اختلاف امتیاز در بین تیم‌های چهارم تا هفتم ۴ یا ۵ امتیاز است در هر بازی اتفاقاتی رخ داده است که می توانست پنالتی گرفته شود.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: در بازی پیش، حسن جعفری به ناحق اخراج شد و همین باعث شد بازی کم موقعیتی را در برابر صنعت نفت شاهد بودیم. امیدوارم با همه این کمبودها، بتوانیم در دیدار فردا برنده باشیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پدیده مشهد سرمربی مس رفسنجان محمد ربیعی نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان