مدیر کل ورزش کرمان مطرح کرد؛

ضرورت توسعه زیرساخت ها و توجه به ورزشکاران بومی

  • شناسه خبر: 187065
ضرورت توسعه زیرساخت ها و توجه به ورزشکاران بومی

مدیرکل ورزش کرمان گفت: توسعه زیرساخت های ورزش و  ورزش همگانی، نشاط و شادابی عمومی و نگاه به ورزش و ورزشکاران بومی باید دستور کار مجلس باشد.

خانه » اخبار ویژه » ضرورت توسعه زیرساخت ها و توجه به ورزشکاران بومی

به گزارش خانه خشتی؛ میثم پاریزی  مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه سفر دکتر تقی زاده، معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان به شهرستان های انار و رفسنجان با تشکر از حمایت های صورت گرفته در حوزه ورزش بخصوص شرکت مس، اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در حال حاضر ۸ تیم در سطح لیگ برتر کشور و مجموع ۱۵ تیم در سطح لیگ های کشور  را مدیریت می کند و این اتفاق بسیار بزرگی است وسهم عمده ای در موفقیت ورزش استان دارد اما توسعه زیرساخت های ورزش و  ورزش همگانی،  نشاط و شادابی عمومی و نگاه به مجموعه علاقمندان به ورزش و ورزشکاران بومی باید دستور کار مجلس باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با مشارکت مس در قالب ماده ۲۷ یا مسئولیت اجتماعی، در تکمیل پروژه‌های ورزشی تا پایان سال ۱۴۰۰ امکان بهره برداری از پروژه‌ها را داشته باشیم، گفت:  با توجه اینکه همه از مسائل و مشکلات کشور اشراف دارند و مشکلات و محدودیت مالی وجود دارد از سرمایه گذاران به منظور مشارکت در پروژه‌های ورزشی به ویژه استخر شنا و مجموعه آبی از طریق ظرفیت‌های قانونی ماده ۲۷ دعوت می کنیم.

پاریزی افزود: از طریق مشارکت ماده ۲۷ که با باشگاه مس رفسنجان انجام دادیم، در قالب چندین پروژه که یکی از این پروژه‌ها سالن ۹ دی رفسنجان است، ۳ میلیارد تومان هزینه شد و امروز به عنوان یک مجموعه شکیل برای برگزاری رقابت‌های ملی تبدیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه ۵ سالن هم در سطح شهرستان در حال آماده سازی است که این اتفاق بسیار مثبتی است و امیدواریم مجتمع مس سرچشمه و باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان برای تکمیل پروژه‌هایی که امروز از آن‌ها بازدید شد، مشارکت کنند، گفت:چهار ورزشکار را  به رقابت های پارالمپیک اعزام کردیم که  یکی از ورزشکاران رفسنجانی است.

وی ادامه داد: امیدواریم با مجموعه  اداره کل ورزش و جوانان در کنار مجتمع بزرگ مس رفسنجان و باشگاه وررشی  مس رفسنجان با محوریت اداری و ورزش جوانان رفسنجان ومجموعه هیئت ورزش بتوانیم به یک توسعه متوازن دست پیدا کنیم.

فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان ضمن انتقاد از وضعیت توزیع بودجه استانی حوزه ورزش در رفسنجان گفت: رفسنجان زمانی از بودجه برخوردار بوده است و الان به دلیل فراهم نبودن امکان نگهداری و کمبود بودجه، استخر و امکانات ورزشی ازبین رفته است.

استخر دانشگاه ولیعصر که سال ها مورد استفاده بود؛ دانشگاه از عهده مخارج بازسازی برنیامد که آن را بازسازی کند.

فرماندار رفسنجان از نگاه ویژه مجتمع صنعت مس و باشگاه مس رفسنجان تشکر کرد و صعود تیم صنعت مس رفسنجان به لیگ برتر را دست‌مایه ای دانست که دوستان اتفاقات خوبی چون ساخت ورزشگاه را رقم بزنند و میشود انتظار داشت بازه زمانی ساخت را کوتاه تر کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بادزدی پاریزی توسعه زیرساخت ها مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان ورزش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان