نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

هیأت‌های ورزشی رفسنجان باید تقویت شوند/ زیرساخت‌های ورزشی در حد نام رفسنجان نیست

  • شناسه خبر: 187048
هیأت‌های ورزشی رفسنجان باید تقویت شوند/ زیرساخت‌های ورزشی در حد نام رفسنجان نیست

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش شهرستان رفسنجان مقداری دچار افت شده و باید هیأت‌های ورزشی تقویت شوند تا شاهد نشاط در ورزش باشیم.

خانه » آخرین اخبار » هیأت‌های ورزشی رفسنجان باید تقویت شوند/ زیرساخت‌های ورزشی در حد نام رفسنجان نیست

به گزارش خانه خشتی؛حجت الاسلام حسین جلالی در جلسه ای با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: مدتی قبل با حضور در وزارت ورزش و جوانان از مسؤولان این وزارتخانه دعوت کردیم برای رسیدگی به مسائل ورزشی شهرستان‌های رفسنجان و انار به این حوزه انتخابیه سفر کنند که خوشبختانه این سفر در دهه ولایت انجام شد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم امروز به مناسبت این دهه تصمیمات مبارکی برای ورزش شهرستان‌های رفسنجان و انار گرفته شود، چراکه بحث ورزش این دو شهرستان به‌نظر می‌رسد مقداری دچار افت شده است.
وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال مس به نام رفسنجان است و اسم و آوازه‌ای برای رفسنجان ایجاد کرده است؛ اما در سایر هیأت‌های ورزشی نشاط چندانی دیده نمی‌شود، شهر به این بزرگی وضعیت استخر نامناسب دارد، از امکانات ورزشی برای جانبازان و معلولان محروم هستیم، سالن‌های ورزشی مدت زیادی از کلنگ‌زنی آن می‌‌گذرد اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ است و حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد پیشرفت دارند.
حجت‌الاسلام جلالی با قدردانی از تقی‌زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش به‌دلیل همراهی با نمایندگان مجلس برای حل و فصل مشکلات حوزه‌های انتخابیه، ابراز امیدواری کرد: این سفر برای رفسنجان خیر و برکت داشته باشد و گرهی از مشکلات ورزشی شهرستان‌های رفسنجان و انار باز شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید حسین جلالی رفسنجان معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان