در گفتگو با خانه خشتی مطرح شد؛

گلایه ورزشکار رفسنجانی از شرایطی که کرونا برای آنها رقم زد

  • شناسه خبر: 186686
گلایه ورزشکار رفسنجانی از شرایطی که کرونا برای آنها رقم زد

پاکدامن راز موفقیت خود را تلاش و پافشاری روی اهداف ، امید به آینده بهتر و همچنین دیدن مسیر ناهموار زندگی که همیشگی نیست، می داند.

خانه » ورزشی » گلایه ورزشکار رفسنجانی از شرایطی که کرونا برای آنها رقم زد

به گزارش خانه خشتی؛ روز بهزیستی بهانه ای شد تا به سراغ هادی پاکدامن ورزشکار موفق شهرمان برویم.

وی یکی از مدد جویان بهزیستی است که به گفته خودش در یک سالگی در اثر خطای پزشکی از ناحیه پای راست دچار معلولیت می شود.
پاکدامن معلولیت را محدودیت نمی بیند و از سال ۱۳۷۸ ورزش را در رشته وزنه برداری شروع می کند.
وی دو بار قهرمان جوانان کشور در سال های ۸۴ و ۸۵ در رشته وزنه برداری جانبازان و معلولین شده و همچنین در سال ۸۵ قهرمان جوانان جهان در کشور کره جنوبی و یکبارهم نایب قهرمان بزرگسال کشور شده است.


پاکدامن راز موفقیت خود را تلاش و پافشاری روی اهداف، امید به آینده بهتر و همچنین دیدن مسیر ناهموار زندگی که همیشگی نیست، می داند.

وی در گفتگو با خانه خشتی می گوید: به هرحال با این معلولیت کنار آمده ام و البته یکسری محدودیت ها وجود دارد اما اصلا به چشم نمی آید چون تمام کارها را خودم انجام میدهم.

پاکدامن که هم اکنون صاحب باشگاه ویدر در رفسنجان است ادامه می دهد: ارتباط دوستانه خوبی با بهزیستی داریم و در بهزیستی خدماتی همچون وام اشتغال زایی برای تجهیز باشگاه به من داده شده است.

این ورزشکار از مسئولان می خواهد تا به قول هایی که میدهند عمل کنند و می افزاید: به افرادی که مثل من معلول و دارای شرایط خاص هستند و باشگاه دارند توجه بیشتر شود مخصوصا در این شرایط کرونایی که تمام مخارج زندگی ما از طریق باشگاه است.

وی ادامه می دهد: با بسته شدن باشگاه و کسب و کارهای مردم چیزی درست نمی شود و فقط در این شرایط به اقتصاد مردم ضربه داده می شود، بستن کسب و کار نتیجه نمیدهد نظارت برکسب و کارها و رعایت کردن پروتکل های بهداشتی باعث می شود شرایط خوبی بوجود بیاید.

هادی پاکدامن در پایان این گفتگو از حمایت های رئیس اداره بهزیستی رفسنجان، همسر و خانواده و مربی آقای منصور پور میرزایی قدردانی می کند.

گفتگو از فاطمه فیروزآبادی

انتهای پیام/

برچسب ها:
پاکدامن روز بهزیستی کرونا معلولیت موفقیت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان