شهردار رفسنجان به پویش برای مردم پیوست

  • شناسه خبر: 186682
شهردار رفسنجان به پویش برای مردم پیوست

شهردار رفسنجان گفت: اولویت شهرداری در مصرف آب و برق، مردم هستند.

خانه » اجتماعی » شهردار رفسنجان به پویش برای مردم پیوست

به گزارش خانه خشتی؛ محمد مختاری شهردار رفسنجان امروز در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: شهرداری رفسنجان به منظور کاهش مصرف برق در ساعات اوج بار در تابستان و لزوم بهینه سازی مصرف، اقدام به خاموشی موقت یا مدیریت روشنایی میادین اصلی و بوستان ها تا پایان مرداد ماه نموده است.

مختاری بیان کرد: با توجه به اهمیت زیست شبانه و ضرورت برخورداری شهروندان از پروژه های زیباسازی و نورپردازی و برقراری امنیت در شب، حتی الامکان برای خاموشی ریسه ها، آبنماها و پروژکتورها در سطح شهر نیز اقدام شده است.

وی افزود: اولویت شهرداری رفسنجان در این شرایط فقط مردم هستند و تلاش می کنیم با مدیریت مصرف برق در فضاهای شهری و بوستان ها در ساعات اوج مصرف، امکان بهره مندی شهروندان از برق در طول روز را فراهم کنیم.

شهرداری رفسنجان در مصرف آب نیز تمهیداتی را از سال های قبل پیش بینی کرده است که از جمله مهمترین آن ها می توان به استفاده از گونه های کم آب و سازگار با محیط، اجرای شبکه مستقل آب خام شهرداری و احداث مخازن ۲ هزار و هزار مترمکعبی ذخیره و میکس آب اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
برای مردم بهینه سازی رفسنجان شهردار رفسنجان محمد مختاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند عادی

    ر حالی که کمبود ۲۵۰ لیتر در ثانیه ای آب در شهر رفسنجان داریم، با برآوردی که صورت گرفت، ۱۵۰ لیتر در ثانیه آب شرب و بهداشتی مردم در خدمت عمران و بیش از ۴۰ پارک و فضای سبز شهرداری مصرف می شود که اجحاف بزرگی در این شرایط سخت و گرمی هوا در حق مردم به ویژه خانواده هایی که بیمار یا فرزند کوچک دارند، شده است و مسؤولان مربوطه در این زمینه باید پاسخگو باشند و جلوی این روند را بگیرند.

    شهروند عادی

    حالی که کمبود ۲۵۰ لیتر در ثانیه ای آب در شهر رفسنجان داریم، با برآوردی که صورت گرفت، ۱۵۰ لیتر در ثانیه آب شرب و بهداشتی مردم در خدمت عمران و بیش از ۴۰ پارک و فضای سبز شهرداری مصرف می شود که اجحاف بزرگی در این شرایط سخت و گرمی هوا در حق مردم به ویژه خانواده هایی که بیمار یا فرزند کوچک دارند، شده است و مسؤولان مربوطه در این زمینه باید پاسخگو باشند و جلوی این روند را بگیرند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان