بازدید رئیس فدراسیون فوتبال از روند احداث ورزشگاه شهدای مس رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 186598
بازدید رئیس فدراسیون فوتبال از روند احداث ورزشگاه شهدای مس رفسنجان+تصاویر

رئیس فدراسیون فوتبال به همراه جمعی از مسئولین استان، شهرستان رفسنجان و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان عصر ۱۷ تیر ماه از روند احداث ورزشگاه شهدای مس رفسنجان بازدید کرد.

خانه » اخبار ویژه » بازدید رئیس فدراسیون فوتبال از روند احداث ورزشگاه شهدای مس رفسنجان+تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در سفر خود به استان کرمان، به همراه مسئولان استانی، شهرستانی و مسئولان باشگاه مس رفسنجان، از روند ساخت ورزشگاه شهدای صنعت مس بازدید کرد.

عزیزی خادم در این بازدید در جریان آخرین روند ساخت احداث ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهدای مس رفسنجان قرار گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال پس از این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزش استان کرمان دو تیم فوتبال در لیگ برتر دارد که این دو تیم پیشرفت عالی دارند و امیدواریم همین روند با شتاب بیشتر به سمت قوی شدن را طی کند و همزمان هم زیرساخت های ورزشی این استان تکمیل شود.

عزیزی خادم با بیان اینکه استان کرمان به یکی از قطب های مهم فوتبال کشور تبدیل شده است و روند رو به رشدی دارد، عنوان کرد: این فدراسیون از همه تیم های فوتبال حمایت می کند و نگاهی به دور از تمرکززدایی، متعارف، متوازن و همراه با عدالت توزیعی در همه مناطق دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امیدواریم مناطق همجوار استان کرمان هم از این ظرفیت استفاده کنند و نیز فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال هم از این زیرساخت های ورزشی استان کرمان بتواند بهره بگیرد.

عزیزی خادم همچنین گفت: امیدواریم ورزش استان کرمان به ویژه فوتبال آن به مدلی تبدیل شود که مناطق دیگر از این مدل پیروی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
احداث ورزشگاه شهدای مس رفسنجان بازدید بازدید رئیس فدراسیون فوتبال رفسنجان شهاب الدین عزیزی خادم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان